Volledige versie bekijken : dommel en telenet



minoe
1 March 2013, 17:02
Ga binnenkort tijdje bij mijn moeder wonen wegens verbouwingen.Mijn moeder heeft geen internet en digitale tv.
Heb gebeld naar telenet en dit is mogelijk om een abonnement voor 3 maanden te nemen.
Zou het lukken om mijn mails binnen te halen via outlook(niet webmail) aangezien ik bij dommel zit.
Weet dat dit vroeger niet ging of toch voor problemen zorgde.
Dommel zelf ga ik niet aanraden bij mijn moeder omdat deze nogal eens problemen heeft met telefonie en ik toch nog digitale tv moet aanschaffen.

butskristof
1 March 2013, 17:26
Normaal zou dit moeten lukken. Als je in Outlook de juiste instellingen neemt zou je je mail wel moeten kunnen binnenhalen. Als ik mijn laptop meeneem naar iemand met een Telenet-verbinding (ik ben zelf bij Belgacom) komt mijn mail toch ook binnen. Op zich geen probleem dus :-).

Fakke_Berto
1 March 2013, 20:12
Is er in de buurt van je moeder nergens een Telenet homespot? Dan kan je die misschien gebruiken.

minoe
1 March 2013, 20:21
Is er in de buurt van je moeder nergens een Telenet homespot? Dan kan je die misschien gebruiken.
Had daar ook al aan gedacht.Heb wel geen internetabbonnement bij telenet.Gelukkig zou dit wel lukken aangezien ik met mijn mobiele diensten bij telenet zit.

slijkdabberke
6 March 2013, 12:49
dommel heeft ook webmail
of uw mail forewarden naar gmail
kan je der overal aan , mits een internet verbinding