Volledige versie bekijken : Wie kan een wagen / auto virtueel tunen ?



RobinS
10 March 2013, 11:49
Hallo,

ik zit dus met de volgende vraag.
Kan iemand eens proberen om 2 verticale 'viper strepen' in het zwart over mijn wagen te tekenen ?
Graag zou ik willen zien of dit past bij men auto maar zelf krijg ik niets fatsoenlijk getekend.

Ik zou het al heel fijn vinden moest iemand er iets of wat fatsoenlijk van krijgen.
Als je je echt eens wil bewijzen, mag je proberen ook de auto te verlagen, lager bij de grond te zetten. Zodat die wiel - kas verhouding kleiner wordt.

Voel jij je geroepen, laat me dan iets weten en ik post of stuur de foto"s door ;)

Mvg

Robin S :)

RobinS
12 March 2013, 12:06
Niemand ..?

compuchrisje
13 March 2013, 00:16
Ik denk dat je nu te maken krijgt met de verschuivingen in de ICT-wereld. Iedereen wil mobiele gadgets waar je van alles mee kan, behalve 'serieuze' dingen, zoals tunen van auto's bv. Photoshop is niet bepaald iets dat draait op een tabletje of een iPad, denk ik. Je zal dus heel wat geduld moeten hebben eer iemand je hierbij kan helpen. Zelf heb ik wel PaintShopPro, maar ik vrees dat dit niet sterk genoeg is om te doen wat jij wil. Ik zou trouwens niet eens weten hoe een auto te tunen.

RobinS
13 March 2013, 12:50
Het moet daarom niet photoshop zijn.. ok daar gaat het mss wel beter mee voor de verlaging en dergelijken.
Maar 2 zwarte strepen moet toch doenbaar zijn normaal :)

teken
10 April 2013, 22:18
beter was om de auto te posten, wie het kan zou hem dan kunnen downloaden en her uploaden.
stuur eens u auto. k' zal eens boosten

theo2602
11 April 2013, 11:23
Snap het niet, als het normaal doenbaar is, waarom doe je het zelf niet?

RobinS
15 April 2013, 12:42
Snap het niet, als het normaal doenbaar is, waarom doe je het zelf niet?

Omdat ik zelf niet handig en bekend ben met photoshop..

Acid
11 May 2013, 11:19
Ok post maar je foto's :)

RobinS
30 May 2013, 09:53
Sorry voor de late reactie, is reeds gebeurd ;)

Toppic mag toe !