Volledige versie bekijken : Hardnekkige Firefox processen



Dopey
8 April 2013, 10:37
Niemand thuis???

Rosty
8 April 2013, 17:41
Uw logje staat in de verkeerde sectie!! Ik zal het even naar de juiste sectie verplaatsen.

Merel
8 April 2013, 17:59
Niemand thuis???Jawel

Twee suggesties :
1. Ik zou je een handige tool aanraden : WinPatrol
De betalende versie heb je voor het leven met een eenmalige aanschaf. Het kost echt geen geld en is iedere cent overwaard. Daarmee heb je onder andere een waardevolle stille monitoring over alles wat er gebeurt op je PC en méér in het bijzonder ALLES wat achter je rug probeert te installeren of vanzelf op te starten.
Er is hiervoor de waakhond Scotty die je bijtijds wakker blaft.

2. Ik ken niets van Hijack analyses, maar wat mij daar echt in stoort is de aanwezigheid van Symantec (in alle vormen). Hier zou mij niets verbazen dat de (erg misbruikte naam) van mijn vriend Norton (weeral) schuldig zou zijn. Conflicten met die software zijn legio. Probeer eens te leven zonder Symantec ?


Verder zijn er enorm veel lotgenoten van je probleem (zoals ik je al eerder had gemeld).
Ik had wel in het Engels gezocht. Vergeef mij te herhalen dat er mogelijk in al die zoekresultaten mogelijk een oplossing schuilt. Ik weet het ... de naald in de hooimijt ; maar die vinden lukt soms wel.