Volledige versie bekijken : mag ik telenet homespots gebruiken zonder meer kosten



wim-v-24
19 April 2013, 22:49
Hallo,

Ik heb thuis telenet abonnement met vaste kabel dus niet met wi-fi verbinding.
Nu mijn vraag:
Op de website van telenet homespots staat te lezen bij de voorwaarden wanneer men gebruik wil maken homespots voor bijvoorbeeld en smartphone dat men over gedeelde homespot compatibele wifi uitrusting moet beschikken.ik zelf heb thuis geen draadloos internet verbinding en kan dit dus ook niet wifi beschikbaar stellen voor anderen.Met andere woorden mag ik gebruik maken van de telenet homespots als ik zelf enkel thuis maar over een internetverbinding beschik van telenet met een kabel ,zo ja als ik dan toch gebruik maak van wifi homespots
zal ik dan hiervoor moeten betalen omdat ik geen gedeelde wifi ter beschikking stel en omdat dit 1 van de voorwaarden is dat men gedeelde wifi ter beschikking moet stellen ?


alvast bedankt voor u tijd.

J.W.
20 April 2013, 00:46
Ga naar "Mijn Telenet" - "Mijn Internet" - "Draadloze instellingen" - "Instellingen" - tabblad Algemeen en klik op de pijltjes achter "Draadloos signaal en Homespot" en zet "ingeschakeld" zichtbaar en klik dan op "bewaar".

Peter.B
20 April 2013, 07:17
volg maar de raad op van j.w. en je zal niet moeten betalen.
bij mij staat homespot ook ingeschakeld.
is gemakkelijk voor als 'k ergens ben waar ze geen internet hebben (bvb,schoonouders).

carfran
20 April 2013, 11:07
ik zelf heb thuis geen draadloos internet verbinding en kan dit dus ook niet wifi beschikbaar stellen voor anderen.

Omdat je niet draadloos surft , wil niet zeggen dat je het niet kan beschikbaar stellen voor anderen. Heb je nog een oudere telenet modem, of heb je al een nieuwe waar een draadloze router zit ingebouwd?

wim-v-24
20 April 2013, 20:28
Omdat je niet draadloos surft , wil niet zeggen dat je het niet kan beschikbaar stellen voor anderen. Heb je nog een oudere telenet modem, of heb je al een nieuwe waar een draadloze router zit ingebouwd?
een oudere telenet modem

Peter.B
22 April 2013, 06:13
dan kan het inderdaad zijn dat nog een is zonder wifi.

fastmario
22 April 2013, 17:21
je kan die gratis inruilen voor een nieuwe ,die je dan zelf wel moet instaleren.

Peter.B
22 April 2013, 19:39
bedankt om dit te melden fastmario.zo weet wim wat te doen,eens contact opnemen met telenet.