Volledige versie bekijken : FM 2012: some objects render at wrong depth



Mr. Badness
28 April 2013, 00:57
Hallo iedereen,

Een paar weken geleden kreeg ik een update-waarschuwing van mijn grafische kaart (GeForce ofzo). In volle vertrouwen heb ik de update toegelaten maar wanneer ik nu Football Manager wil spelen krijg ik rechts onderaan het scherm een melding van "some objects render at wrong depth". Mijn beeldscherm bij het spel is niet meer hetzelfde, niet zo zuiver en bij de weergave van de spelers op het voetbalveld krijg ik zelfs dubbel zicht. Heeft er iemand een idee hoe ik dit kan oplossen? Alvast bedankt!!

Vriendelijke groeten,

Mr. Badness

Mr. Badness
28 April 2013, 01:01
Bericht mag reeds gesloten en/of verwijderd worden. Via google zonet een oude oplossing gevonden; de 3D vision van Gforce die bij de laatste update werd geïnstalleerd verwijderd en het probleem is opgelost. Sorry voor het onnodige posten van bovenvermeld probleem!

compuchrisje
4 May 2013, 21:51
Geen probleem hoor. Goed dat je het komt melden.
Bij de maandelijkse Windows update staan er altijd twee reeksen updates: de noodzakelijke en de minder belangrijke. Die twee reeks laat je best achterwege als alles perfect loopt. NVidia staat er bijna elke keer tussen, maar ik heb zelf ook ondervonden dat dit nogal es rare kronkels geeft.