Volledige versie bekijken : Mail versturen account dommel met telenet internet evrbinding



minoe
6 May 2013, 19:44
Hallo,
Probeer hier bij mijn moeder mail te versturen met dommel account en telenet internet verbinding.
Ikzelf zit bij dommel maar voorlopig trek ik tijdje bij mijn moeder in wegens verbouwingen.Heb daarom mijn bestaande digitale tv op mijn moeders adres laten zetten maar met internet erbij.Heb niet veel zin om iedereen mail te sturen om te zeggen dat mijn mail adres veranderd is.Daarom wil ik met mijn dommel account mails versturen maar krijg telkens foutmelding.Inkomende mails kan ik wel ontvangen.Uitgaande mail is nu ingesteld op 'relay.dommel.be' en is SMTP.Zal waarschijnlijk deze zijn dat ik moet veranderen maar wat vul ik dan in om het wel te doen lukken.

compuchrisje
6 May 2013, 22:42
Heb je bij Dommel geen webmail? Dan kan je via je browser inloggen en je mailbox beheren en moet je niks uitpuzzelen.

minoe
6 May 2013, 23:54
Heb je bij Dommel geen webmail? Dan kan je via je browser inloggen en je mailbox beheren en moet je niks uitpuzzelen. Dat wel maar toch liever outlook.Gemakkelijker om mee te werken

Peter.B
7 May 2013, 18:45
Probeer hier bij mijn moeder mail te versturen met dommel account en telenet internet verbinding
heb dit nog niet veel (allee nog niet) gehoord en lukt dit?

dan betaal je voor 2 providers en heb je dan ook 2 modems,blijkbaar niet?
dan zou 'k de raad opvolgen van chrisje en webmail gebruiken.


Heb je bij Dommel geen webmail?
ben eens gaan kijken op de site van dommel en blijkbaar wel.

Kokki
7 May 2013, 18:45
- uit.telenet.be
- mail-out.telenet.be
- out.telenet.be
- smtp.telenet.be

een van deze ingeven bij je uitgaande mailserver.

Succes

Kokki
7 May 2013, 18:49
heb dit nog niet veel (allee nog niet) gehoord en lukt dit?

dan betaal je voor 2 providers en heb je dan ook 2 modems,blijkbaar niet?


ja, dat lukt, maar als uitgaande mailserver moet je de mailserver van de provider ingeven waar je op dat moment bent. Bv. stel dat je zelf belgacom hebt en je gaat een weekend logeren bij iemand met telenet en je wilt je laptop meenemen en met Outlook werken, dan moet je dus de telenet uitgaande mailserver ingeven.

Op elke plaats staat dus een modem en elke plaats betaalt zijn abo.

Peter.B
7 May 2013, 18:59
dank u voor de uitleg
,kokki ;)
weer iets bijgeleerd :)

minoe
7 May 2013, 19:31
- uit.telenet.be
- mail-out.telenet.be
- out.telenet.be
- smtp.telenet.be

een van deze ingeven bij je uitgaande mailserver.

Succes
Is gelukt.Had al eerder geprobeerd met uit.telenet.be maar tevergeefs.
Het is gelukt met 'out.telenet.be'.
Bedankt.Mag slotje op.