Volledige versie bekijken : Windows 8 gmail probleem



Qbek
11 May 2013, 09:45
Ik heb een acer laptop (windows 7 ) waarvan het scherm stuk is.Daarop gebruik ik windows mail om m'n é-mails te zien van gmail.Daar heb ik ongeveer een 2800 berichten staan.Nu heb ik een nieuwe laptop met windows 8 waarop ik naar m'n gmail account ga...maar deze gebruikt alleen de mails op datum gebruik van de nieuwe laptop,ongeveer een 80 mails.Via een andere scherm kan ik wel nog m'n oude mails zien op de kapotte acer,kan ik deze overzetten?

Peter.B
11 May 2013, 10:23
kan dit u helpen: http://www.youtube.com/watch?v=pf02bELpDjY

carfran
11 May 2013, 10:35
Nu heb ik een nieuwe laptop met windows 8 waarop ik naar m'n gmail account ga...maar deze gebruikt alleen de mails op datum gebruik van de nieuwe laptop,ongeveer een 80 mails.

Op de oude met het defecte scherm lees je de Gmail berichten via Windows Live Mail, op de nieuwe via de browser door aan te melden bij je Gmail account ? Zo snap ik het toch.

Kokki
11 May 2013, 17:39
Kijk eens bij je instellingen van gmail (dus via de webmail), bij doorsturen en POP/IMAP. Staat daar pop inschakelen voor alle berichten? Zo nee, probeer dat dan eens.

compuchrisje
11 May 2013, 17:44
Als je mailprogramma op de (kapotte) pc zo is ingesteld dat gelezen mails van de server mogen verwijderd worden, dan zullen die nooit op je nieuwe komen hoor. Dan zullen ze op op Gmail via de browser niet meer te vinden zijn.
Is dat niet het geval, dan kan je er enkel bij via de browser en kan je ze eventueel aanvinken om alsnog te versturen naar jezelf.

Spoorzoeker
13 May 2013, 11:20
Om te beginnen, lees Gmail eens via je webbrowser. Staat daar alles nog ?
Dan ligt het inderdaad aan je instellingen.

Enneh, niet dat het mijn zaken zijn, maar 2800 berichten ?
Ik heb er 185 en dat vind ik al teveel.