Volledige versie bekijken : Peenif als Erelid



compuchrisje
19 May 2013, 20:34
Andermaal wordt onze crew weer kleiner. U had vast al gemerkt dat het heel stilletjes werd in forum Fotografie, maar nu is de kogel door de kerk.
Peenif stopt als moderator van Fotografie, maar ook als globale mod. Hij vervoegt nu de steeds grotere groep van Ereleden. Fotografie blijft echter wel bestaan voor de fervente posters. Alleen zal het ontbreken aan eventuele tips voor betere foto's.

Onze kerktoren wankelt trouwens al veel langer, crewleden zien met lede ogen hoe weinig leden nog reageren op bepaalde items. Zelfs in Off-Topic zijn er nog maar enkele 'vaste klanten'.
Dit is natuurlijk te wijten aan diverse andere sociale websites (zal maar geen namen noemen), maar de interesse voor forums is overal tanend.

Sinds het bestaan van Minatica is er een hechte band gegroeid tussen de crewleden. Het blijft niet enkel bij een jaarlijkse bijeenkomst met een vergadering en een hapje en drankje. Er zijn echte vriendschappen ontstaan, die kans hebben om te blijven bestaan. Peenif is zo één van onze vrienden geworden, samen met zijn lieve vrouwtje Elena. We zullen ze hier missen, maar zoals het liedje gaat, blijft het ook: We'll meet again, but we know where and when.
Het ga je goed, Peenif! Bedankt voor de enorme bron aan informatie die je voor ons was.

Adnilleke
19 May 2013, 20:55
Bedankt peenif, voor al hetgeene je voor Minatica gedaan hebt en in het bijzonder voor fotografie :good:

Lin

Phil O'Sophe
19 May 2013, 21:09
Beter dan Chrisje kan ik het niet zeggen, maar ik sluit mij aan met haar woorden en die van Adnilleke.

slicky
19 May 2013, 21:34
minatica is nog steeds een dagelijkse stop voor mij, spijtig dat het hier rustiger wordt!! hopelijk beterd het in de toekomst.

bij deze nog maal dank aan de ganse crew, een forum runnen kost veel tijd en zeker voor een goed forum als deze!!

bedankt peenif

salmax
19 May 2013, 21:41
Hier is het ook nog een dagelijks bezoek.

minQkel
19 May 2013, 22:21
Helaas merk ik ook aan mezelf dat ik niet meer zo actief ben op Minatica, maar ik zal Minatica nooit vergeten. Ik kijk altijd zo nu en dan nog even hoe het hier gaat. Jammer je te zien gaan meneer Friday I'm in love! :P

Merel
19 May 2013, 22:51
So Long Peenif ! (met f :lol:).
Take care !

Rosty
20 May 2013, 08:47
Bedankt voor alles Peenif en tot gauw.

yol
20 May 2013, 09:17
Bedankt voor alles Peenif, Bedankt voor de oplossingen die je me gegeven hebt als ik in de problemen zat:)

Obsessed
20 May 2013, 11:01
Ronne,

Met jouw verdwijnt er een actief persoon, met een enorme algemene kennis, uit onze crew.
Ik ben er zeker van dat je regelmatig blijft langskomen en ons af en toe een teken van leven zal geven.
Voor zover ik je ken ben ik overtuigd dat dit forum al lang een vast plaatsje in je hart heeft veroverd ;)

Ik denk nog steeds met veel plezier terug aan ons bezoek aan het mooie Brugge.
Het is nu niet precies de streek waar ik vaak kom, maar als ik in de buurt zou verzeilen hoor jij dat.
Reken daar op!!

Moge er snel betere tijden aanbreken :shy:

theo2602
20 May 2013, 14:44
Spijtig, maar er zijn zoveel forum's waardoor gebruikers al eens 'op een ander gaan', maar waardoor ook de moderators al eens het 'gras groener vinden op de andere kant van de wei'

compuchrisje
20 May 2013, 17:56
Dit heeft niks met gazons te maken hoor Theo...

rogier
24 May 2013, 09:28
Jammer, las wel graag zijn tussenkomsten, trouwens, van nog meer vrienden, die hij met kennis van zaken deed.
Ben wel geen dagelijkse klant in de fotowinkel hier, maar kom graag eens langs, en dat blijf ik doen.

Koshke
24 May 2013, 11:33
dank je Peenif voor alles... ben zelf hier nog weinig op bezoek, heb zoveel andere hobby's ook maar fotografie is één van mijn favorieten maar zonder feedback en een minimum aan competitie is er voor mij niet veel aan. Daarbij bedank ik ook alle andere leden die zich hier altijd voor 100% hebben ingezet, niet in het minst CCtje.

papypc
25 May 2013, 16:15
Fotografie is zeker iets waar ik (te)weinig van ken, maar bij het lezen van wat Peenif op Minatica allemaal schreef, ben ik toch niet meer 0,0. Dank U Peenif voor alles wat je ons leerde. :bow:
Ja, het is nu al een tijdje zeer stil op Minatica, en zelf ben ik zeker niet de meest actieve, al kom ik toch meerdere keren per week eens loeren, en blijft Minatica toch mijn favoriet.
Maak dus even gebruik van deze post om "nen dikke merci" te zeggen aan alle crewleden, en ook aan allen die op Minatica regelmatig helpen bij vragen en problemen.(y)

Magnat
5 June 2013, 15:24
Toch weer een steunpilaar minder, nooit leuk om te lezen. Dankzij deze mensen die hun vrije tijd er toch telkens insteken blijft alles draaien. Gelukkig zijn er nog enkele pilaren over of alles zou instorten. Ik zelf kwam ook niet zoveel meer langs als vroeger, maar als ik langskwam was het vooral voor nostradamus, peenif, phil o'sophe, obsessed, compuchrisje's posts, en wat grafische bijdragen. Doe zo voort mensen, het is misschien niet HET grootste pc forum allertijden, maar wel 1'tje waar het menselijk aspect duidelijk een rol speelt en je niet zomaar een nummer bent. bedankt aan iedereen, bedankt Ronny !

compuchrisje
5 June 2013, 23:05
Eén van de mooiste wierooksessies die we ooit hebben gehad :bow:
Bedankt Magnat!