Volledige versie bekijken : Het Doel heiligt wiens middelen?



compuchrisje
23 May 2013, 23:14
Waarom mensen uit hun huizen moeten, boeren vruchtbare gronden moeten afstaan, natuur om zeep wordt geholpen.
Bekijk het hier (http://www.youtube.com/watch?v=DxlewYNl2nc).

Phil O'Sophe
24 May 2013, 13:21
Waarom mensen uit hun huizen moeten, boeren vruchtbare gronden moeten afstaan, natuur om zeep wordt geholpen.
Bekijk het hier (http://www.youtube.com/watch?v=DxlewYNl2nc).

Er zijn geen woorden voor !!! :evil: :cry:

theo2602
24 May 2013, 14:04
Waar veel broden gesneden worden, kunnen veel kruimels van tafel vallen!

compuchrisje
24 May 2013, 23:25
Ik weet niet wat je daar juist mee bedoelt, maar één ding weet ik zeker. De landbouwgronden die daar onteigend werden om er ofwel een put of een stort van te maken, waren van de vruchtbaarste van ons land en ook qua grootte van de top. Waar je een tiental jaren geleden kon genieten van eindeloze zichten met groen, bomen en rust (!) is het nu een bouwwerf of braakland.
Ik ben met Nostradamus nog naar Doel geweest toen de uitloop was begonnen en daarmee ook het verval. Een schrille tegenstelling met 20 jaar terug, toen het daar bruiste van het leven. Diverse kennissen van ons zijn nu gedwongen op zoek moeten gaan naar een nieuwe woning. Boeren die daar alles kwijtspeelden en de moet niet meer hebben om opnieuw te beginnen. Antwerpen heeft die dokken niet nodig, doodgewoon...

theo2602
25 May 2013, 12:43
In een verhaal over onnodig geld uitgeven, zou je moeten begrijpen dat die broden de miljoenen vertegenwoordigen en de kruimels dat wat in de 'promotors' (politiekers enz.) hun handen valt. En dus hoe meer broden hoe meer kruimels!
Ik was zondag 7 april nog in Doel en dat doe ik al vele jaren enkele keren per jaar! Ik weet dus het trieste verval. Ik weet niet of jij oud genoeg bent om te weten dat één van de meest gegeerde Flandria vaarten naar Doel ging om daar Mosselen te eten.
Maar waar is het vertier NIET uitgestorven, zonder onteigening?

Koshke
1 June 2013, 11:51
hallucinant....

salmax
1 June 2013, 21:59
schandalig