Volledige versie bekijken : 'Support' (klantenservice) is een onderdeel van de prijs !



Merel
28 May 2013, 13:10
Wie heeft het al niet ondervonden !? Ondermaatse of onbestaande naverkoop servicedesks.

Als een gerenomeerde IT-joernalist hiermee (http://www.schoonepc.nl/nieuwsbrief/klantenservice_computerfabrikant.html) begaan is moet het al héél erg zijn !

De aangehaalde feiten zijn volledig similair met wat ik van heel dichtbij heb gevolgd voor een Duitse klant van die zelfde firma. Bedrieglijke reclame (leugens) is hun ook niet vreemd !

Men heeft altijd waar voor zijn geld.

compuchrisje
28 May 2013, 23:02
Bezuiniging is het werkwoord tegenwoordig en het gevolg ervan staat in het artikel. Zet je een professional aan die helpdesk, dan kost die gewoon meer.

theo2602
29 May 2013, 11:03
Dit is nu een Medion, en dan zeggen we 'Aldi' of 'LiDl', maar ook de echte computerzaken hebben vaak een zéér slechte service. Ik weet niet wat jullie ondervinding is, maar ik krijg meestal GEEN reactie op een mail naar een helpdesk. Sommigen hebben zelfs geen mailadres en moet men bellen aan een verhoogde tarief. Ik heb een, volgens computer fanatiekers, oude HP. Zéér lang reageerde die helpdesk onmiddelijk, ook toen de waarbor al lang verstreken was. Nu lees ik hier vaak dat dit ook niet meer zo is.
Besparingen zeker, of wij die het meeste voor de minste prijs willen en hopen dat het wel zal werken.