Volledige versie bekijken : De wraak van het cd-rom station



Fakke_Berto
9 July 2005, 22:27
Hallo Jupilervrienden,

Ik zit hier al een heel tijdje met een eigenaardig probleempje. Op één van mijn bakjes gaan bij het aanzetten de cd-rom altijd vanzelf open tot ongeveer halfweg en dit aan een grotere snelheid dan normaal. Als ik dan op de knop duw om terug te sluiten gaat hij helemaal open. Duw ik dan direkt daarna nog eens gaat hij weer tot halfweg (weer met grote snelheid). Wacht ik even, dan zie ik de lade een beetje zakken en sluit ik dan, dan is alles terug normaal.
Ik heb een paar keer gehad dat hij vanzelf openging terwijl er een cd in zat te draaien. :crazy: Toen was het bukken of onthoofding (ooe) .

Wie heeft dit al eens meegemaakt?
Beste groetjes, Fakke Berto.

grabber
9 July 2005, 22:32
Laat je pc eens onderzoeken door een of andere uitdrijver van boze geesten, eea heeft met voodoo te maken denk ik.

Of misschien word het gewoon tijd voor een nieuwe cddrive, voor 20 euries heb je een nieuwe.

freaky005
22 July 2005, 16:42
en leg van de eerste maal nog 40 eurokes bij en je hebt al een dvd writer ;)

filip
22 July 2005, 16:55
Softwarematig kan je een cd niet doen opengaan als hij aan het draaien is dus denk ik --> hardwareprobleem --> containerpark en een nieuwe aanschaffen dat is niet te herstellen denk ik.

Fakke_Berto
28 July 2005, 15:37
Hallo,
Ik heb op zolder nog een paar oude pc-kes staan. Als het er eens van komt zal ik daar wel eens ene uithalen en overplaatsen. Dan zien we wel wat het resultaat is. Alleszins bedankt voor jullie reactie.
Greetzzzzzzz, Fakke Berto.