Volledige versie bekijken : [Google Chrome] Automatisch aanvullen



Bartmen
19 June 2013, 11:25
Hello

Ik speel dagelijks een aantal wedstrijdjes mee en dan gebruik ik de functie automatisch invullen van Google Chrome. Tot een paar dagen geleden werkte dit naar behoren, maar wanneer ik de laatste tijd deze functie gebruik, maakt hij al mijn eerder ingevulde velden leeg en vinkt hij alle aangevinkte bolletjes weer uit.

Vanzelfsprekend zorgt dat er nog eens voor dat ik op mijn computer ga. Daarom dus de vraag: is er een mogelijkheid om de reeds ingevulde velden met rust te laten? http://forum.sekswoordenboek.nl/Smileys/swb/smiley.gif

berger
19 June 2013, 15:31
Hie (https://support.google.com/chrome/answer/142893?p=settings_autofill&rd=1)r staat daar alles over.

Bartmen
20 June 2013, 10:03
Maar daar staat toch niets over gegevens die overschreven worden, ...? ;)

compuchrisje
20 June 2013, 14:11
Kan het niet zijn dat er bij een recente update gewerkt is aan die automatisch aanvullen-functie? Dat die dus uitgeschakeld wordt samen met de browser. Heb zelf geen Chrome, maar kan je dit niet via de instellingen voor die éne website als uitzonderingsregel opmaken?

Bartmen
20 June 2013, 14:19
Het probleem is dat deze regel voor elke website geldt... :)

ghost
20 June 2013, 17:10
Als je op geavanceerde synchronisatie instellingen klikt staat dan er een vinkje bij automatisch aanvullen?
Plus bij wachtwoorden en formulieren staat dat vakje ook aan?

Bartmen
20 June 2013, 18:31
Daar staat inderdaad een vinkje. Moet ik het eens uitvinken?

ghost
20 June 2013, 20:43
Daar staat inderdaad een vinkje. Moet ik het eens uitvinken?
Heu nee just nie , maar kon zijn dat het uit stond.

Bartmen
20 June 2013, 20:46
Neen, alles is aangevinkt ;)
Nog ergens waar het aan kan liggen? ;)

ghost
20 June 2013, 21:13
Heb je bij browsegegevens wissen dit vakje aan geklikt Opgeslagen formuliergegevens voor Automatisch aanvullen wissen die moet dus uit staan.

Bartmen
21 June 2013, 13:11
Maar dat is toch enkel van toepassing wanneer je je browsergeschiedenis wilt wissen en niet van toepassing wanneer je een formulier wil invullen?

ghost
21 June 2013, 14:15
Inderdaad maar ik dacht dat je misschien telkens op uw browsergeschiedenis wissen klikte .
Meer weet ik niet , hopelijk iemand anders nog een idee.

Bartmen
21 June 2013, 14:16
Ik hoop het ook, want het is echt een lastig probleem.
Desnoods een ander tooltje om formulieren automatisch in te laten vullen?