Volledige versie bekijken : Telenet adviseert haar klanten hoe de zomerperiode door te komen !??



Merel
22 June 2013, 17:33
Als U bij TN bent, kreeg U recent een mailbericht waaruit volgende parafgrafen :


Met de juiste instellingen in je e-mailprogramma (Outlook bv.) kun je ook makkelijk via een ander netwerk dat dat van Telenet e-mails ontvangen in en versturen vanuit [je TN mailadres]. In het buitenland of via mobiel internet bijvoorbeeld. En dat op om het even welk toestel zoals je laptop, tablet, pc of smartphone.
Daar zie ik het nut niet van, vermits men via de webmail immers evengoed de inbox kan bereiken ?
Versturen van een bericht kan tevens toch evengoed via de Telenet webmail ? Ik gebruik (voorlopig toch nog) geen tablet of andere dure slimme telefoon. Wat voordeel zou ik er dan aan hebben ?



Bovendien blijven de structuur en de inhoud van je mailbox op al je toestellen hetzelfde. Zo kun je -eenmaal terug thuis- focussen op het uitmesten van je koffer, en niet van je in- en outbox.
Het is mij wat onduidelijk. Bedoelen ze daarmee dat je webmail en al je computers en draagbare toestelen op hun mailservers de inbox (alleen?) automatisch gaan synchroniseren ?
Een zaak wissen = deze overal wissen ? Een map aanmaken = overal nieuwe map zien ?


Geniet van de zomer!
Het Telenet-team Dat doe ik nu toch al (als die er is), ook zonder al die poespas ?

Waarover spreken ze nu feitelijk ?
Het strafste is wel dat men gebruikers aanbeveelt vooraf iets te activeren (IMAP) om daarna pas in detail uit te leggen hoe men alle parameters zal instellen.

Om de zomer door te komen hoeft men 2 hoofdzaken : zonnecrème tegen UV en een stevige paraplu. Zonnebril zal niet meer nodig zijn. Wat is het nut van de IMAP activatie in de zomer ?
Bedankt

compuchrisje
22 June 2013, 21:32
Er zijn altijd mensen die geplaagd willen worden :lol:. Wist je dat er hotels zijn die hun klanten vragen hun mobieltjes af te geven? Zodat ze écht kunnen genieten van de vakantiesfeer en de lokale activiteiten en attracties kunnen mee beleven ipv op hun kamer te zitten mailen of te controleren of het strijkijzer wel af staat.