Volledige versie bekijken : Wie heeft hier al yelo tv?



ghost
17 July 2013, 15:45
Mijn dochter heeft yelo tv achter mijnne rug geinstalleerd .:angry:
Moet ik dat nu betalen of niet , want ik zit maar tezoeken en telezen en weet het uiteindelijk nog niet.
Plus ik lees ergens iets dat je het op elke tv in uw huis kan krijgen , maar dan heb je toch meerdere HD digiboxen nodig , of toch niet?
Of als iemand weet hoe je het kunt verwijderen ?
Jung soms zin om hunne kop tegen de muur aan te kloppen:wall:

Phil O'Sophe
17 July 2013, 18:20
Kijk hier eens Ghost:

http://telenet.be/voor-en-na?utm_source=EM_telenet&utm_medium=email&utm_campaign=EM_YeloTV_noapp_NL_072013&m_i=HpIHcUb%2BYK5FO6exiLMSpvpinAzIKtqhq%2BOb_58J6F H7xR9bu (http://telenet.be/voor-en-na?utm_source=EM_telenet&utm_medium=email&utm_campaign=EM_YeloTV_noapp_NL_072013&m_i=HpIHcUb%2BYK5FO6exiLMSpvpinAzIKtqhq%2BOb_58J6F H7xR9bu)

Meer weet ik er ook nog niet van.

Merel
17 July 2013, 23:53
We hebben hier Yelo TV. Niks te betalen. Geen weg terug.

Hopelijk voorlopige minpunten :

1. Lettertjes die de korte inhoud van de programma's weergeven zijn erg dun en letters zijn dikwijls gedeeltelijk als 'gewist'. Het is erg moeilijk om te lezen. Men kan het vergelijken met een balpen die enige tijd niet heeft gediend ; bij opnieuw in gebruik nemen komt de inkt er niet steeds vloeiend door en heb je onderbrekingen op het papier. Ik heb anders een technisch goede TV ; daar zal het niet aan liggen.

2. Weet niet of het aan Yelo software ligt : de klank valt sinds die installatie af en toe volledig weg voor zowat 1 seconde.

3. Je kan met één enkele knop de opname STARTEN van wat er op scherm staat.
Maar om die opname te STOPPEN, daarvoor moet je doorheen reeks menu's navigeren ==> ergerlijk

Voordelen (misschien) ?
Er zijn vast een heleboel snufjes bij die men moet achterhalen (voor wie er de moeite voor over heeft)

Concluderend :
Het enige wat je tegen de muur moet kloppen is ... de TV ; maar niet iedereen is daarvan overtuigd.
Ikzelf kijk zelden. Van de zovele zenders zijn er amper 2 of 3 die wat interessants te bieden hebben.

theo2602
18 July 2013, 10:09
Wat is INTERESSANT Merel? Wat ik vind of wat jij vindt?

Sir_Gigabyte
18 July 2013, 10:16
@ Ghost,

het is zoals Merel zegt, je kan Yelo zonder enige meerkost op je laptop/tablet/smartphone/whatever installeren. (Maar eerlijk, met het huidige tv-aanbod, zie ik persoonlijk, geen enkele reden om systemresources toe te wijzen aan die app)

ghost
18 July 2013, 10:24
Merci voor de uitleg , want ik leesde ook dat je vanaf 2014 opnames moet betalen (geldwolfen)
Ik vind het storend dat het menu transparant is , plus weer de zoveelste keer dat je u moet aanpassen aan veranderingen.

Sir_Gigabyte
18 July 2013, 10:26
Wait what?? Waar heb je dat gelezen? Want dat zou wel eens dé finale reden zijn dat ik mijn tv nog enkel als pc-scherm ga gebruiken. Kan je even een link meegeven?

Edit: ik heb het ondertussen al gevonden. Voor zij die mee willen huiveren, kijk hier: http://www.standaard.be/cnt/dmf20130221_036

En het word nog beter, je mag zelfs voor een éénmalige kost van 39€ je oude digicorder omruilen voor de nieuwe. Dus als ik het goed begrijp, 2x passeren langs de kassa?

Ghost, ik moet mijn antwoorden aan jou herzien. Voorlopig is dat nog gratis, vanaf 2014 blijkbaar niet meer.

Dat word weer een leuke mail naar Telenet....

greg
7 August 2013, 21:46
het betalen van de opnames bekijken is enkel maar als je via andere toestellen gaat kijken
opnames die je bekijkt op je eigen tv zoals nu blijven gratis