Volledige versie bekijken : Lepe moeders…. Leep, als ge’t mij vraagt. Heel leep!



Obsessed
26 July 2013, 11:37
John nodigde zijn moeder uit om bij hem te komen eten in de flat die hij deelde met een meisje.
Zijn moeder vond Julie bijzonder aantrekkelijk en vroeg zich af wat hun relatie precies was.
John las de gedachte van zijn moeder en zei: “Ik weet wat u denkt maar ik verzeker u dat Julie en ik gewoon huisgenoten zijn.”

Ongeveer een week later sprak Julie John aan: “Sinds jouw moeder hier is geweest kan ik die mooie opscheplepel nergens meer vinden. Zij zal die toch wel niet hebben meegenomen?”
“Dat betwijfel ik,” reageerde John “maar voor de zekerheid zal ik haar een brief schrijven.”

Zo gezegd, zo gedaan. Hij schreef: “Liefste moeder, ik zeg niet dat u onze opscheplepel heeft meegenomen en ik zeg ook niet dat u hem niet meenam. Maar het feit blijft dat dat de lepel zoek is sinds u hier bent geweest.”

Na enkele dagen kwam er een brief met het antwoord van John’s moeder: “Lieve zoon, ik zeg niet dat je met Julie slaapt en ik zeg ook niet dat je niet met haar slaapt, maar het feit blijft dat ze, indien ze in haar eigen bed had geslapen, ze intussen die lepel daar zou hebben gevonden.
Liefs, je moeder.”

:p :p :p

Fakke_Berto
26 July 2013, 20:47
Lol :-).