Volledige versie bekijken : App voor Ipad



Some_body
29 July 2013, 23:28
hallo ,

ik heb voor mijn zoontje de betalende app ,Ninja Turtels , actie op het dak , gedownload,
nu krijg ik via de updates van de appstore het bericht dat er een update is , en in die lijst( top in-app aankopen ) staat van er voor een aantal euros munten zijn aangeschaft , of zie ik dit verkeerd

mvg Some_body

Spoorzoeker
30 July 2013, 10:13
Kun je wat screenshots er bij doen, het is me niet geheel duidelijk wat je nu precies bedoeld.

Some_body
30 July 2013, 20:00
Hoi

Zoals ik al hierboven schreef , het staat onder updates van de appstore, en dan klikken op mijn spelletje,( ninja turtles ) en dan omlaag , daar staat een lijst met oa , Info over ontwikkelaar , Top in-app aankopen, en in deze staat der een pijltje (rechts) en daar staat dat onder .dan komt er een reeks met punten en daar staat dan bij hoeveel euro's het kost

ik hoop daty hier mee voldoende weet ,
Ps , ik weet niet hoe je een screenshot maakt met een Ipad :shy:

alvast bedankt Some_body

Spoorzoeker
31 July 2013, 07:38
Ik heb geen Ipad, dus ik kan ook niet in die appstore komen.

Adnilleke
31 July 2013, 08:27
Als ik een update krijg van een app is deze altijd gratis.

Je kan bv. wel een game gratis krijgen in de app store, maar dat is soms een demo versie. Vind je de game leuk en je zou graag verder kunnen gamen kan je een update nemen voor gans de game en dat is dan betalend.

Bv ik had de app onderschrift gratis en ik kon daar een betalende update van 0,89 cent nemen om meer mogelijk heden te hebben. Ik vind de app leuk, dus heb ik die 0,89 cent betaald ;)

Adnilleke
31 July 2013, 08:36
Een screenshot met de Ipad maak je door te gelijkertijd op de sluimerstand knop en de thuisknop te klikken ;)

Some_body
31 July 2013, 22:09
Ik heb die app dus gekocht , maar krijg dus via de appstore die updates , die je al dan niet installeerd , op mijn visa kaart krijg ik alleen de prijs van de app te zien , om te betalen .
Ik zal proberen een screenshot te maken ,
mercie