Volledige versie bekijken : Mediamonkey wijzigt steeds mijn tags



koolmees
14 August 2013, 11:18
Ik gebruik Mediamonkey 4.07.

Met Tag & Rename maak ik mijn tags aan. Van jaar 2008 maak ik bijvoorbeeld het juiste jaar, bijvoorbeeld 1965. Maar elke keer als ik de collectie laad in de bibliotheek van Mediamonkey, dan wordt het jaar weer gewijzigd in 2008 (mogelijk het jaar waarin de MP3 is gemaakt). Ik zie dan in de bibliotheek bij "Datum" ("Jaar" bestaat niet in Mediamonkey) 2008 staan; ga ik dan naar de eigenschappen van de MP3 in Windows Verkenner, dan staat er keurig 1965. Uiteindelijk neemt die de tags van Mediamonkey over en dan kan ik weer opnieuw beginnen.

Wie weet waar het verkeerd zit? Ik kan mij niet voorstellen, dat een toch gerenommeerd programma als Mediamonkey zo'n bug zou hebben.

compuchrisje
14 August 2013, 22:33
Niet alleen dat aapje heeft die ondeugd, ook andere media-beheerders doen dat, vooral als je de info laat afhalen van internet. Ik heb geen ervaring met MM, maar kijk eens even bij je instellingen?

koolmees
14 August 2013, 23:01
Niet alleen dat aapje heeft die ondeugd, ook andere media-beheerders doen dat, vooral als je de info laat afhalen van internet. Ik heb geen ervaring met MM, maar kijk eens even bij je instellingen?

Helemaal eens, maar ik heb dit soort programma's allemaal afgesloten van internet.