Volledige versie bekijken : Krijg je met zo een splitter verlies?



ghost
8 September 2013, 21:49
Mijn twee dochters hebben een playstation 3 en alle twee draadloos gezet .
Alle twee hebben ze ook een pc op de kamer aangesloten met kabel.
Nu waren ze alletwee aan het spelen met de ps3 , en ze waren aan het klagen dat het ene moment internet bleef haperen . Dus je moet u dat voorstellen , bij een game op een cruciaal moment (gamers snappen wel waarom) in eens een kleine hapering , hun wereld stort in :rolleyes:
Dus als ze alle twee aan hunne playstation zitten te gamen geeft dat conflicten , alleen online dus.
Nu dacht ik als ik bij de oudste dochter op haar kamer nu eens , zo een splitter zou plaatsen , kan het dan nog conflicten geven ?
http://nl.aliexpress.com/item/RJ45-CAT-5-6-LAN-Ethernet-Splitter-Connector-Adapter-PC-CAT5-CAT6-Adapter-Modular-Plug-Network/276834668.html

jolandestam
2 October 2013, 14:43
Dag ghost,

Ik ga ervan uit dat je met een splitter een ip-conflict krijgt. Je moet even een oude router uit de kast halen of ergens vandaan halen, netwerk kabel in de router die fungeert als switch en dan 2 kabels aanschaffen die dan weer richting beide ps3's gaan. Dan zou alles naar behoren moeten werken. Tevens weet ik verder niet wat je precies gebruikt qua internetverbinding, maar zonder glasvezel kunnen streamende mensen op het netwerk ook voor overlast zorgen.

compuchrisje
2 October 2013, 23:27
Jolande heeft je al op weg gezet, ik denk ook dat je het via de router moet regelen met name het aantal apparaten dat maximum toegestaan is.

ghost
2 October 2013, 23:35
zal het dan zo eens proberen.