Volledige versie bekijken : Partitie toevoegen aan (c:)



strikerfox
9 September 2013, 09:23
Hoe kan ik een F partitie die ik niet meer nodig hebt toevoegen aan mijn (C: als ik die F partitie wil verwijderen blijft er een niet toegewezen partitie over.
M.V.G

FOX.

papypc
9 September 2013, 12:12
kijk eens naar AOMEI Partition Assistant (freeware)

carfran
9 September 2013, 12:22
Hallo Fox, vooraleer een juiste oplossing te geven, wil je eens een knipsel maken van schijfbeheer en dat hier plaatsen.

compuchrisje
9 September 2013, 22:14
Als er tussen C en F nog een D en E zit van de vorige format, zou dat link kunnen worden. Normaal gezien kan je 4 primaire partities hebben, maar een uitbreiding met extended partities kan zowat eindeloos. Elk van die onderdelen worden dan logische stations.
Carfran zou graag een screenshot willen zien, mogelijk wil hij weten of je een SSD-schijf hebt, of dat het gaat om een logisch station of primaire partitie. Mogen we misschien ook weten welk besturingssysteem je hebt?

carfran
9 September 2013, 22:32
Als er tussen C en F nog een D en E zit van de vorige format, zou dat link kunnen worden. Normaal gezien kan je 4 primaire partities hebben, maar een uitbreiding met extended partities kan zowat eindeloos. Elk van die onderdelen worden dan logische stations.
Carfran zou graag een screenshot willen zien, mogelijk wil hij weten of je een SSD-schijf hebt, of dat het gaat om een logisch station of primaire partitie. Mogen we misschien ook weten welk besturingssysteem je hebt?

Eigenlijk het meest om D: en E:
D: Zou het CD/DVD station kunnen zijn en E: zou een tweede ingebouwde schijf kunnen zijn.

Spoorzoeker
14 September 2013, 19:17
Iets aan C wijzigen ?, terwijl Windows daar op staat ?
Ik heb geen idee of dat kan/mag.

Merel
14 September 2013, 21:51
Het kan en het mag

compuchrisje
15 September 2013, 00:00
Vanaf Vista kan en mag het inderdaad, maar de niet toegewezen ruimte moet wel vlak bij de actieve C-partitie liggen. Vandaar de vraag waar de andere twee letters voor staan.

Merel
20 September 2013, 23:30
Vanaf Vista kan en mag het inderdaad, de niet toegewezen ruimte moet wel vlak bij de actieve C-partitie liggen. Vandaar de vraag waar de andere twee letters voor staan.

Idem voor XP.
Zelf heb ik geen probleem ondervonden met MiniTool.
De niet toegewezen ruimte uiteraard vooraf vlak achter C:\ te plaatsen.