Volledige versie bekijken : installatie office 365



megane
12 September 2013, 16:22
hallo,

werk met microsoft office 2007. Heb nu een code voor office 2013 aangekocht. Mijn vraag is bv verlies ik alle bewaarde mails,adresboek enz. als ik de nieuwe outlook installeer?
Idem voor alle opgeslagen documenten in word,powerpoint,enz.

Alvast bedankt!

compuchrisje
12 September 2013, 21:26
Als ik jou was, zou ik eerst manueel een backup maken van je mails en adresboek. Dit wordt meestal opgeslagen in een pst-bestand. Sluit daarna Outlook af.
Dat bestand moet je dan via verkenner zoeken, met de mapoptie: verborgen mappen en bestanden weergeven. Kopieer dat pst-bestand dan naar een andere plaats. Noteer ook welke instellingen je hebt gemaakt voor je account(s), want de backup-functie die door Microsoft is voorzien, lijkt niet zo degelijk te werken.
Je documenten die je had opgeslagen blijven behouden hoor, niet degene die als link of bijvoegsel bij mail zitten dus.

megane
12 September 2013, 21:52
ziet er nogal ingewikkeld uit,dus gewoon office 2013 installeren en ik ben Alles kwijt? Het gaat mij vooral rond die outlook. Hoe maak je een back-up van al je mails en adresboek? Gewoon installeren en ik ben dus alles kwijt????Zou beter alles gerust te laten zeker?

compuchrisje
12 September 2013, 22:41
In je menu zou je een optie moeten vinden, mogelijk onder Bestand, die exporteren heet. Voor de werkwijze verwijs ik je naar deze handleiding (http://www.minatica.be/content/74-(Her)installatie-van-XP). Deze heeft het wel over het oudere Outlook Express, maar het principe is hetzelfde. Je kan het wel hoor ;)

theo2602
13 September 2013, 09:47
Ik ben enkele malen 'verhoogd' met Office en steeds vond Outlook al mijn adressen! Maar inderdaad best je adresboek wegschrijven en indien hij niet 'automatisch' te voorschijn komt terug opladen.

megane
13 September 2013, 17:49
het er op gewaagd en gewoon geïnstalleerd,ben niks van gegevens,mails,adressen,enz. kwijt!
Toch bedankt voor jullie tijd en antwoorden. Mag gesloten worden;