Volledige versie bekijken : nokia C3



nonkelpissous
18 September 2013, 10:29
hallo,..o mooi maar niet lang!! mijn nokia c3 deedt het goed , tot dat die uit mijn handen glipte , zat in hoesje ..
als ik die aanlegt heb ik nu enkel maar een wit scherm meer , wat zou er aan het toestel zijn en zou die eventueel kunnen hersteld worden ..heel spijtig geval.
wie geeft een goede raad voor me aub , nonkelpissous dank :shy:

theo2602
18 September 2013, 11:35
Ik wil je niet ontmoedigen, maar daar dienen die dingen niet voor (om te laten vallen). Alle mobiele toestellen zoals laptop, smartphone, tablet enz. zijn praktisch onherstelbaar! Alles zit te dicht op en in elkaar!

berger
18 September 2013, 16:45
ooit heb ik eens een beeldscherm laten vallen. Het was defect, maar er waren geen sporen van een val, niets te zien. Aangezien er nog waarborg op was heb ik het maar gewaagd om er mee naar de winkel te stappen en ze hebben het hersteld. Niet helemaal eerlijk van mij, maar ja ....

compuchrisje
18 September 2013, 22:05
Vermits het redelijk beschermd was, zou ik toch ook proberen om de garantie aan te spreken. Wie niet waagt, niet wint.

J.W.
18 September 2013, 22:33
Vermits het redelijk beschermd was, zou ik toch ook proberen om de garantie aan te spreken. Wie niet waagt, niet wint.

Maar dan moet het toestel nog onder garantie zijn en de Nokia C3 is reeds enkele jaren op de markt

nonkelpissous
19 September 2013, 09:11
bedankt aan iedereen voor de reactie's.... ja het toestel is niet meer onder garantie , spijtig genoegd ..toch bedankt kan niet altyd lukken om geholpen te worden , dat begrijp ik wel , tot de volgende keer bedankt en slotje erop daaaaag, nonkelpissous

nonkelpissous
20 September 2013, 20:47
hier mag dus slotje erop , bedankt allemaal ...tot de volgende zitting ....doei

nonkelpissous
28 September 2013, 20:55
bedankt aan iedereen voor de reactie's.... ja het toestel is niet meer onder garantie , spijtig genoegd ..toch bedankt kan niet altyd lukken om geholpen te worden , dat begrijp ik wel , tot de volgende keer bedankt en slotje erop daaaaag, nonkelpissous

hier mag het slotj erop , bedankt he daaaaaaag...