Volledige versie bekijken : E-mails zijn onleesbaar



durumke
26 September 2013, 17:54
Ik heb windows 7 moeten herinstalleren en ben vergeten een paar mails te bewaren. Nu heb ik via file scavenger mijn harde shijf laten doorzoeken voor die mails maar ze zijn nu onleesdbaar.
Dit is een voorbeeld:

?l³–XFå uW: �`<=Î �L
AJ|L$ë^uD»„Äö{ÿ½~’åœüÊJ®(]88¾rü5¢
¤‚A1NÙPz¢=h­ÒdôÁ=C�AJsF\ð (~<`ý#O‡�Xß�•`�`8¾Ù^É•‡O8 øpÞT<Ó!Yƒ �%) ]�ïúbû”ø/Šºl¸H�ý²=ºøoÿõóÁ€“Âa&j÷Œ


Kan je die emails nog leesbaar maken?

Mvg: Ludo.

compuchrisje
26 September 2013, 23:24
Probeer eens met de opdracht scanpst en duid dan de map aan met de teruggehaalde mails. Door de herinstallatie zullen gedeelten overschreven zijn, dus mogelijk ben je wel wat kwijt hoor.

durumke
28 September 2013, 16:50
Scanpst???
Dat moet je toch ingeven in de opdrachtprompt van dat zwart scherm he? Bij bureau accessoires. Dan gebeurt er niks bij mij hoor.
Wordt niet erkend als interne of externe opdracht, programma of batcbestand krijg ik te lezen.

berger
28 September 2013, 17:02
scanpst was alleszins vroeger een interessant programma dat met outlook meekwam, je kon dat eens laten lopen waardoor de pst bestanden van uw outlook hersteld werden als ze ziekjes waren. Maar als je geen outlook hebt heb je waarschijnlijk ook dat programma niet.
Hoe haal je die mails binnen?
Is scavenger wel een goed programma? Ik ken dat niet.

durumke
29 September 2013, 04:14
File scavenger is wel heel goed, zeker als de bestanden die je terug wil niet groter zijn dan 64kb. Zoals mails dus. Je kan er ook foto's enz, mee terug vinden, maar als die te groot zijn zie je er soms de helft niet van of maar een stukje. Maar voor het terug vinden van tekst is dit programma ideaal.
Je mag je harde schijf formateren zoveel je wil, er moet wel windows opstaan he, of een ander besturingssysteem, maakt niet uit.
En vooral, is het gratis. Wil je nu volledige foto's terug, dan kan je het kopen. Het is gewoon heel goed om data die je bent verloren terug op te sporen, na een herinstallatie.
http://nl.download366.com/file-scavenger?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=366_BE_nl_Utilidades&utm_content=File-Scavenger&utm_term=file%20scavenger

Je kan het ook gebruiken zonder het te hoeven installeren.......

compuchrisje
30 September 2013, 22:20
Welk mailprogramma gebruikte je voor die herinstallatie? Dan zou je bv met die Scavenger of een andere tool je mailbestanden gerichter kunnen recupereren. Kijk ook even rond in onze download sectie.