Volledige versie bekijken : Netwerkkaart



Jip
18 October 2013, 12:05
Beste iedereen, ik ben een pc van het merk Packard Bell type/model M3720 (W7 64bit). Op het moederboard (type MCP73PVT-PM) zit een on-board netwerkkaart 10/100mb. Ik heb een nieuwe gigabit kaart aangeschaft (TP-Link TG3269) deze geïnstalleerd maar ik krijg hem niet aan de praat. Het ene moment geeft de pc aan dat er verbinding is met internet, maar zodra ik het net op wil gebeurt er niets. 1 of 2 keer kreeg ik een internetsite maar daarna viel de verbinding weer weg, binnen enkele seconden. En geeft de pc aan geen verbinding meer te hebben. Ik heb van alles geprobeerd: vast IP-adres, on-board kaart uitgeschakeld (ook in de bios), nieuwe en oude drivers, andere pci sleuf geprobeerd etc. Zodra ik de on-board netwerkkaart inschakel is er geen enkel probleem. Ik snap er echt geen ene malle moer meer van:damn: Wat doe ik verkeerd? Kan het moederbord niet met de kaart overweg? Of wat?

Ik hoop dat er iemand is die mij kan helpen.

compuchrisje
18 October 2013, 23:07
Waar heb je die drivers vandaan gehaald? Zeker dat je de 64-bits hebt geïnstalleerd? Zie ook hier (http://nl.tp-link.com/Support/download/?model=TG-3269&version=V3), misschien vind je daar wel wat ontbreekt.
Kan je in de hardware-module je nieuwe kaart ook terugvinden? (configuratiescherm)

Jip
19 October 2013, 12:25
De drivers die je aangeeft zijn geïnstalleerd. Komen ook van die site af. In hardware wordt de kaart ook gewoon getoond.

compuchrisje
21 October 2013, 23:24
Er is al wat verhuisd blijkbaar, misschien ligt het wel aan de kaart zelf?