Volledige versie bekijken : football manager 2014 loopt vast



Timon22
10 November 2013, 11:34
hallo

mijn spel football manager 2014 loopt altijd vast op 21 januari 2014

weet iemand hoe ik dat kan oplossen

berger
11 November 2013, 20:19
Hoe kun je dat nu al weten? We zijn nog maar in november 2013.

In het voetbal wordt een manager nogal rap ontslagen en vervangen door een nieuwe, maar of ze in de toekomst kunnen kijken dat denk ik niet.

compuchrisje
11 November 2013, 23:03
Zal es een luisterend oortje leggen bij schoonzoon, die speelt ook die voetbaldinges.

berger
12 November 2013, 20:26
Ik zou toch niet te veel moeite doen want in een ander topic wil hij dat spel verwijderen.

maya11
24 November 2014, 14:25
Zal es een luisterend oortje leggen bij schoonzoon, die speelt ook die voetbaldinges.

compuchrisje
26 November 2014, 00:10
Echo? Blijkbaar heeft die lieve schoonzoon nu echt geen tijd meer op overschot om spelletjes te spelen. 't Viel me al op dat hij geen nieuwere versie vroeg voor zijn verjaardag :lol:.
Voor zover ik weet, vraagt dat programma vrij veel van je hardware. Een laptop die niet voorzien is van de nodige componenten (bv enkel voor kantoorklussen), zal al vlug oververhit geraken. Heb je de temperaturen van je grafische kaart al eens bekeken? Voor, tijdens en na het spelen. Is je grafische kaart geschikt voor het spel? Is je koeling voldoende? Is het geheugen toereikend? Zit er teveel extra programmatuur actief, die eigenlijk niet nodig is als je speelt?
Verder het gebruik van extraatjes, zoals skins en 3D-rendering, uitschakelen. Speelt niet zo mooi, vrees ik, maar kan misschien wel helpen.

ghost
26 November 2014, 01:30
Waarom is er een reactie op een topic van 10 november 2013 ?