Volledige versie bekijken : mails verwijderen zichzelf



wanibi
21 November 2013, 20:48
hallo,

ik gebruik windows live mail, als ik een mail verwijder, gaat in één beweging ook de voorgaande mail weg,of soms zelfs meerdere,
ook bij mijn mappen gebeuren er rare dingen, zo ben ik recent een map kwijt gespeeld, die ik niet kan terugvinden.
Weet er iemand raad?
bedankt op voorhand,
wanibi

berger
24 November 2013, 23:39
Geen idee wat er kan schelen hoor, zulke verhalen heb ik nog nooit gehoord, en ik blijkbaar niet alle alleen.

Als er vele rare dingen gebeuren op uw PC dan is het best eens te beginnen met een logje te maken van Hijackthis, kijk hier (http://www.minatica.be/threads/71380-Beleid-Hijackthis-eerst-lezen-voor-je-hier-iets-post!) voor meer uitleg hoed dat moet gebeuren.

compuchrisje
25 November 2013, 00:05
Al eens gekeken bij je instellingen of 'mappen weergeven' ergens tussen staat? Misschien worden gelezen berichten verborgen hierdoor? Het is inderdaad heel eigenaardig hoor. Ben je de enige gebruiker op het systeem?

wanibi
27 November 2013, 15:36
ze staan in de snelle weergave, in postvak in, als ik 1 mail verwijder vliegt de bovenstaande gewoon mee weg, héél vervelend.
ik bewaar mijn mails links in speciale mappen,als ik daar 1 uit verwijder gebeurt het niet.

compuchrisje
28 November 2013, 23:15
Het kan hier best om een bug gaan. In het verleden zijn er nog soortgelijke problemen geweest, zowel met Hotmail als Live Mail.
Je kan het melden aan de community aldaar, maar om te voorkomen dat je verder nog mails verliest, adviseer ik je om niets meer op de gewone manier te verwijderen, maar te verplaatsen naar aparte mappen.
Kan je de verloren mails trouwens niet terug vinden in je prullenbak? Het is ook mogelijk dat ze in gecomprimmeerde vorm zijn opgeslagen. Dat gebeurt als er heel veel mails moeten bewaard worden.

Merel
30 November 2013, 21:30
Eerste wat je moet doen : gebruik een andere muis en kom dan aub nadien vertellen of het probeem blijft of verdwijnt.

Spoorzoeker
2 December 2013, 15:35
Kan het zijn dat je aangevinkt hebt, dat hij de hele thread moet verwijderen ?
Dus de mail, de reactie, en zo verder ?