Volledige versie bekijken : Wachtwoord uit powerpoint halen



Silverwing
29 November 2013, 16:54
Ik heb een pak pps voorstellingen met gif afbeeldingen die ik er wil uithalen maar ze zijn met wachtwoord beveiligd.
Ik vond op het forum deze (http://www.minatica.be/threads/30187-Wachtwoord-omzeilen-in-pps/page2) topic waar er een programma aangeraden word.
Ik heb dat geprobeerd maar dat zegt dat de pps niet beveiligd is maar als ik ze open met Microsoft powerpoint word er direct een WW gevraagd.

Anderzijds kan ik ze met open office wel openen en de gif afbeeldingen opslaan,echter als ik gif kies als extensie en ik open de afbeelding nadien is het een gewone afbeelding zonder animatie.
Wie weet raad met ofwel het WW te omzeilen of in open office als echte gif op te slaan?

Spoorzoeker
2 December 2013, 15:29
Je zou het eens met een screenrecorder kunnen proberen.

Gifje afspelen en dan opnemen.

Silverwing
2 December 2013, 16:01
Je zou het eens met een screenrecorder kunnen proberen.

Gifje afspelen en dan opnemen.
Dan bekom ik toch nooit een gif als bestand?!

Spoorzoeker
2 December 2013, 16:04
Opslaan als, converteren naar ?
Ik heb geen idee, ik geef alleen maar een manier :)

Fakke_Berto
2 December 2013, 17:54
Open die gif eens met de internet explorer.

compuchrisje
3 December 2013, 00:39
Optie opslaan als html-bestand (map + inhoud) in open office gebruiken, indien aanwezig?

Silverwing
3 December 2013, 12:36
Ik heb het gevonden.
Gelijk op welke manier ik opsloeg steeds kreeg ik een gewone afbeelding.
Windows 8.1 was een groot struikelblok maar ook de nieuwste versie van open office (4.0.1apache)Daar zie je zelfs geen animatie meer als je de pps opent.
Ben dan op mijn W7 met een oude versie aan de slag gegaan en heb de truc gevonden.
Je mag niet opslaan,je moet bestand>exporteren en zorgen dat je selectie aanvinkt of gans de dia word opgeslagen.
Iedereen bedankt voor de tips en hopelijk brengt mijn oplossing ooit nog voor iemand hulp.

compuchrisje
3 December 2013, 23:16
Vooruitgang=vooruitkijken en alles van achter je meeslepen, wordt hier bewezen :)

Silverwing
4 December 2013, 10:18
Vooruitgang=vooruitkijken en alles van achter je meeslepen, wordt hier bewezen :)
Zo is dat,ook bij nvidia kennen ze dit,kwassie elke week een andere driver maar het wil maar niet behoorlijk(blijven)werken.

Spoorzoeker
5 December 2013, 11:46
Kijk, wat ik zei kan dus wél:
http://www.snapfiles.com/get/screentogif.html

Silverwing
5 December 2013, 12:42
Kijk, wat ik zei kan dus wél:
http://www.snapfiles.com/get/screentogif.html

Ik heb dat eens geprobeerd en het is ook een goede mogelijkheid,gaat zelfs verder dan zomaar een bestaande gif opslaan.
Heb er eens enkele bij elkaar gezet en dat opgenomen en opgeslagen.
Het resultaat is zeker wat ik zou verwachten en het is een kwestie van niet te lang opnemen van een bestaande gif om de bestandsgrootte te beperken.Het werkt ook nog eens op Windows 8.1 en dat is zeer positief!
U bent hartelijk bedankt voor dit ,ik ga het koesteren.

theo2602
6 December 2013, 10:44
Totaal buiten de zaak, maar een weetje: als je een GIF wil gebruiken in een film kan dat simpel met Windows Movie Maker. Gewoon Gif binnen pakken op tijdlijn zetten en AVI van maken.