Volledige versie bekijken : alle surfsporen verdwenen?



theo2602
12 December 2013, 16:48
Als men met CCleaner bv. de optie om internetbestanden te verwijderen, en ook in geschiedenis van IE of Firefox doe je dat. Zijn dan alle sporen van je surfgewoonten verdwenen? AUB weer niet denken dat IK iets geheimzinnig doe, maar ik hoorde op TV iets over een map waar dat toch bewaard blijft en dan ben ik nieuwsgierig.

vdhee
12 December 2013, 17:21
Naargelang van je OS blijven er inderdaad mappen bewaard.

zorro670
12 December 2013, 20:50
ga naar start dan naar je computer klik met je rechtermuisknop op je c schyf en kies dan voor eigenschappen klik op schijfopruiming vink alles aan en laat hem opruimen daarna doe je hetzelfde klik dan eens op bestanden weergeven en je zal zien dat er niets meer staat.enkel in je programma files ga je nog restanden vinden in (downloadsmap) van verwijderde software
Maar normaal ruimt ccleaner alle troep weg en laat niets aan het toeval over
mvg
je kan deze ook downloaden
http://download.cnet.com/Glary-Utilities/3000-2094_4-10508531.html

compuchrisje
13 December 2013, 00:46
Een teveel aan opruimers kan ook problemen veroorzaken. Zeker met programma's die alles zgn in één click doen, zijn te vermijden. Bij CCleaner kan je daar nog zelf wat controle over houden.
Als je die Glary dus gebruikt, zeker geen automatische opruiming kiezen, voor zover dat progje het toestaat.

zorro670
13 December 2013, 17:49
ccleaner is de beste opruimer die je maar wensten kan.Maar normaal heb je er geen nodig via je browser kan je internetbestanden en cache en andere verwijderen, en ook via je c schijf naar eigenschappen dan een schijfopruiming laten doen
natuurlijk teveel opruimers is niet nodig maar hij kan dan wel kiezen welke hij de beste zo vinden
heb niet gezegd dat hij beide moet gebruiken.
mvg