Volledige versie bekijken : vervelende pop-up



sireentje
17 December 2013, 20:50
Met vorige install had ik deze vervelende pop-up ook op het laatst.
Heb een week geleden clean install gedaan, en nu komt deze weer opzetten.
Krijg hem niet weg, komt om de paar seconden tevoorschijn.
Wat nu?

http://s13.postimg.org/x3ybkvzbr/pop_up.jpg

zorro670
17 December 2013, 22:01
die link dat je hier geeft is geen pop.up daar moet je je gebruikersnaam en wachtwoord invullen en het vakje aanvinken dan zal deze het wachtwoord opslaan, dan zie je deze niet meer verschynen (dit heeft te maken met je netwerk)
mvg

sireentje
17 December 2013, 22:07
Beste,

Ondanks dat ik dat uiteraard al geprobeerd heb blijft de pop-up, of melding zoals u wenst, telkens tevoorschijn komen.
Het is afkomstig van Outlook, ik werk met 2007.

zorro670
17 December 2013, 22:15
geef je de juiste gebruikersnaam en ww in? anders krijg je dit niet te zien

gebruikersnaam is je emailadres en dan je wachtwoord van je provider


Probeer hetvolgende eens. Is een tip die al velen geholpen heeft.
Ga naar de installatiemap van Office, meestal C:\program files\microsoft office\office12.
Klik rechts op 1 van de executables (exel.exe bijv.) en kies voor 'als administrator uitvoeren'.
Als het goed is openen alle Officetoepassingen nu zonder de netwerk wachtwoordvraag.

sireentje
17 December 2013, 22:17
Uiteraard, al vanalles geprobeerd, ook zonder ww of zonder id en ww, maar steeds komt het terug tevoorschijn.

zorro670
17 December 2013, 22:39
verwijder deze outlook 7 eens, en dan opnieuw installeren.Wel opletten dat je netwerkverbinding hebt.
heb je dat al eens geprobeerd in je installatiemap?
wat je ook eens kan doen is je huidige account verwijderen,en deze opnieuw aanmaken.
mvg

sireentje
18 December 2013, 12:53
Had het een week of 4 terug ook, dan een volledige clean install win 7 gedaan, en dus ook een clean install Office, maar probleem dus terug aanwezig.

compuchrisje
19 December 2013, 00:03
Heb je de account ingevuld die telenet je heeft gegeven? Die met wat cijfers en letters en probeer ook eens met of zonder @telenet.be. Daarna die login laten opslaan als het gelukt is.

Obsessed
19 December 2013, 08:32
Raar maar waar :damn:

Ik had, begin deze week, hetzelfde fenomeen.
Telkens ik Outlook opende moest ik terug de Telenet-inloggegevens invullen via diezelfde popup.
Soms zelfs meerdere keren achter elkaar.

Ik heb zo'n vermoeden dat het iets te maken heeft met de recentste Microsoft updates.
Zelf heb ik systeemherstel gedaan naar vorige week en de popup blijft nu weg.
Voorlopig dan toch ;)

sireentje
19 December 2013, 10:09
Uiteraard, en alle mogelijkheden geprobeerd, maar komt dagelijks meerdere malen tevoorschijn.
Enkel systeemherstel nog niet uitgevoerd, mss goede tip.

zorro670
19 December 2013, 22:48
je moet eerst weten hoelang dit probleem aanwezig is op je computer? voor je een systeemherstel gaat doen
let wel als je terug gaat naar een bepaalde datum ben je alles kwijt wat je laatst hebt gedownload of geinstalleerd.
mvg

Spoorzoeker
21 December 2013, 01:02
Misschien informatie waar je niks aan hebt, maar wie weet: op het werk heb ik 2 pc's. Op beide pc's draait hetzelfde profiel (mijn profiel). Als ik op de ene het wachtwoord wijzig, krijg ik op de andere hetzelfde probleem als wat jij hebt. Alleen door die pc te herstarten is het probleem weg.

Merel
21 December 2013, 12:55
http://support.microsoft.com/kb/956531

zorro670
21 December 2013, 13:22
Misschien informatie waar je niks aan hebt, maar wie weet: op het werk heb ik 2 pc's. Op beide pc's draait hetzelfde profiel (mijn profiel). Als ik op de ene het wachtwoord wijzig, krijg ik op de andere hetzelfde probleem als wat jij hebt. Alleen door die pc te herstarten is het probleem weg.
als je met 2 computers werkt zal dit waarschijnlijk op een en dezelfde ip adres zijn.Dan dienen beide emailprogramma,s hetzelfde login en wachtwoord te hebben, ook zal deze op de dezelfde computernaam staan? bv thuis-pc.Als je dan een van beide veranderd van wachtwoord krijg je inderdaad die melding, je kan deze vermijden om bij een van de 2 het account te veranderen
mvg