Volledige versie bekijken : Ringtonen



theo2602
1 January 2014, 12:56
Vroeger had ik een GSM (geen Nokia, maar een toen veel verkocht merk) en daar kon ik zelf wav of mp3 files inzetten en die gebruiken als ringtone. Ik kon zelfs voor iedere contact een eigen ringtone zetten, zodat ik, zodra de telefoon belde, al wist wie het was. Nu heb ik een Smartphone Alcatel one touche, en daar kan ik niets van die dingen, tenminste in zoverre ik gevonden heb. Bestaat dat voor een, toch meer ingewikkelde, smartphone niet?

vdhee
1 January 2014, 14:54
Zie :

http://www.phonerated.com/free-ringtones.php?phone=alcatel+one+touch+995

theo2602
1 January 2014, 15:12
Dat is gewoon om extra ringtones te laden, maar dat zoek ik niet! Zie mijn vraag! Toch bedankt voor de reactie

berger
1 January 2014, 15:38
ik heb dus blijkbaar een goede smartphone, het is een bescheiden nokia, en daar kan ik voor elk contact een andere beltoon instellen.

vdhee
1 January 2014, 16:02
Theo,

Misschien is je Engels niet meer wat het was....

We'll show you how you can easily download or transfer files from your own computer or the Web in numerous ways.

zorro670
1 January 2014, 16:28
Kijk eens naar deze link
http://www.phonerated.com/free-ringtones.php?phone=alcatel+one+touch+995

Ik weet niet of je hier iets aan hebt, daar kan je je vraag plaatsen en hopelijk krijg je daar spoedig antwoord op?
http://www.mobiele-telefoons.nl/alcatel/one-touch-x-pop-5035d/vraag-en-antwoord
mvg

zorro670
1 January 2014, 16:51
Blijkbaar stond de link die ik gaf er al op, dus zal het een goede zijn.
mvg;)

theo2602
1 January 2014, 17:20
VDHee. Het zou nogal dom zijn als ik niet weet hoe ik een media file van de computer naar mijn smartphone kan zetten, maar daar gaat het niet om! Ik wil die wav of mp3 files gebruiken als Ringtone en dat lukt niet. En ik wil voor iedere van mijn contacten een andere ringtone (zie mijn vraag helemaal boven). Ik heb de vraag doorgestuurd naar Alcatel, (jouw laatste URL), maar of ik antwoord krijg? Twee weken geleden vroeg ik hen niets en kreeg nog geen antwoord. Overigens is dat een forum zoals dit! Denk ik.

zorro670
1 January 2014, 19:59
Nee dat is geen forum zoals hier hoor, wel een forum voor alcatel gebruikers is helemaal iets anders.

mvg
zorro670;)

vdhee
1 January 2014, 22:17
@Theofiel

Sigh.....

compuchrisje
2 January 2014, 00:36
Ik denk dat Theo daar al op bezoek is geweest, want ik zie daar een gelijkaardige vraag staan.

zorro670
2 January 2014, 10:31
Dat vind ik nu persoonlijk erg, er is een support voor alle merken en apparaten en als je dan eens gebruik wilt maken van hun hulp.Dan dien je nog geduld te hebben ook dat is straf, ik scheer ze niet allemaal over dezelfde kam maar verkopen en reklame maken dat wel, maar hulp bieden daarvoor hebben ze dan geen tijd.Wat doen die daar op hun bureau?

MVG;)

theo2602
2 January 2014, 12:32
Dat gebeurd spijtig genoeg maar al teveel. Bij Toshiba, waar ik een laptop van heb, gaan ze zelfs zover dat je enkel langs de telefoon hulp kan vragen. Dik betaald natuurlijk. Belgacom weigert ook langs mail te werken, maar de telefoon is dan tenminste gratis, ALS je binnen raakt! En 'dingske', het is TheoDOOR (gave gods, geen zoon)