Volledige versie bekijken : System32



Phil O'Sophe
11 January 2014, 21:04
Het gebeurt soms dat bij het opslaan van een afbeelding uit een e-mail er een bericht komt in de zin van:
"... kan het bestand niet vinden ... " en bij "help":

http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/17/ofyi.jpg

Wie weet hier raad ?

compuchrisje
11 January 2014, 21:08
Meestal komen de helpfuncties in beweging als je op de F1-toets hebt gedrukt. Laat CCleaner eens alle help-bestanden herstellen, misschien krijg je die meldingen dan niet meer.

zorro670
12 January 2014, 09:27
Wat je ook eens kan doen ga naar start, typ sfc/scannow in en laat hem scannen.Soms is er wel een windows cd verreist deze melding krijg je als dit nodig zo blijken te zijn.Of zoals compuchrisje zegt open ccleaner klik links op register, laat hem scannen en herstel daarna de fouten.
Vraagje:met welk emailprogramma doe je deze mail met bijlage (afbeelding) open

Mvg;)

Phil O'Sophe
12 January 2014, 19:07
Meestal komen de helpfuncties in beweging als je op de F1-toets hebt gedrukt. Laat CCleaner eens alle help-bestanden herstellen, misschien krijg je die meldingen dan niet meer.

CCleaner laat ik regelmatig zijn werk doen; de F1-toets hiervoor gebruiken ga ik doen als ik nog zo een mailtje binnenkrijg.


Wat je ook eens kan doen ga naar start, typ sfc/scannow in en laat hem scannen.Soms is er wel een windows cd verreist deze melding krijg je als dit nodig zo blijken te zijn.Of zoals compuchrisje zegt open ccleaner klik links op register, laat hem scannen en herstel daarna de fouten.
Vraagje:met welk emailprogramma doe je deze mail met bijlage (afbeelding) open

Mvg;)

Het gebruikte e-mailprogramma is Outlook-Express; die sfc/scannow zal ik eens toepassen

Beiden hartelijk dank ! :bow:

J.W.
12 January 2014, 19:16
CCleaner laat ik regelmatig zijn werk doen; de F1-toets hiervoor gebruiken ga ik doen als ik nog zo een mailtje binnenkrijg.



Het gebruikte e-mailprogramma is Outlook-Express; die sfc/scannow zal ik eens toepassen

Beiden hartelijk dank ! :bow:

Dat zal nooit werken omdat de spatie na de sfc er niet staat.

zorro670
12 January 2014, 19:47
Heb je deze repareer tooltje al eens geprobeerd, deze hersteld je outlook express proberen waard hoor.
http://www.helpcomp.com/help/pc/fix-Outlook-Express.php?keyword=fix%20outlook%20express&c1=b&c=12374089239&p=1t1&gclid=CPyZvqGY-bsCFfHItAod61kABQ



Mvg;)

zorro670
12 January 2014, 19:48
Dat zal nooit werken omdat de spatie na de sfc er niet staat.
Dan zet je er die gewoon bij hee.;)

zorro670
12 January 2014, 20:11
Ik denk dat het probleem meer tussen de browsers zal liggen? Bijvoorbeeld je krijgt een mail binnen met een bijlage, die door de afzender door internet exployer is gevonden en gedownload.En jij dient dan met bv mozilla firefox te openen, ik denk eerder dat we daar moeten zoeken?

Mvg

J.W.
12 January 2014, 20:21
Het gebeurt soms dat bij het opslaan van een afbeelding uit een e-mail er een bericht komt in de zin van:
"... kan het bestand niet vinden ... " en bij "help":

http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/17/ofyi.jpg

Wie weet hier raad ?


http://support.microsoft.com/kb/q190250

compuchrisje
12 January 2014, 20:26
Als zelfs Microsoft het niet weet... :cry:

Phil O'Sophe
12 January 2014, 20:42
Heb je deze repareer tooltje al eens geprobeerd, deze hersteld je outlook express proberen waard hoor.
http://www.helpcomp.com/help/pc/fix-Outlook-Express.php?keyword=fix%20outlook%20express&c1=b&c=12374089239&p=1t1&gclid=CPyZvqGY-bsCFfHItAod61kABQ

Mvg;)



Toegepast met volgend resultaat:
- System Problems: 805 fouten
- Malware: 0
- Performance problems: 1
- Privacy: 1711
- Junk files: 830
Niet weinig dus, maar ... men moet registreren om de fouten ongedaan te maken.
En de klap op de vuurpijl: WOT geeft die site aan als weinig betrouwbaar.

Phil O'Sophe
12 January 2014, 20:44
Als zelfs Microsoft het niet weet... :cry:

Hoe zou ik het dan weten ? :frown:

zorro670
12 January 2014, 20:52
Als je outlook expres opent, en je gaat naar help staat daar dan geen analyse of herstel bij?

Mvg;)

zorro670
12 January 2014, 20:57
Toegepast met volgend resultaat:
- System Problems: 805 fouten
- Malware: 0
- Performance problems: 1
- Privacy: 1711
- Junk files: 830
Niet weinig dus, maar ... men moet registreren om de fouten ongedaan te maken.
En de klap op de vuurpijl: WOT geeft die site aan als weinig betrouwbaar.

Laat dit dan maar zo hoor want als je je moet registreren, wilt dit ook zeggen dat u deze dient aan te kopen

Mvg;)

compuchrisje
12 January 2014, 21:01
Outlook Express, dus ik vermoed dat het om Windows XP gaat. En inderdaad, daar had ik ook problemen mee, sinds Microsoft besloot om alles naar Windows Live of Windows Mail te gaan verkassen.
Vandaar dat ik een alternatief heb gezocht dat op eenzelfde manier werkte als Outlook Express en dat is Thunderbird geworden van Mozilla.
Laat dat reparatietooltje links liggen, want dergelijke snelfix-progjes werken je soms sneller in de magistrale fix. Je hebt trouwens al gerepareerd met CCleaner, meer opruimers maken soms meer rommel, maar dat wist je natuurlijk al.
Zie je het zitten om over te stappen naar Thunderbird, exporteer dan alle mails, contacten en instellingen vooraleer je het als standaard mailprogramma inzet.

Phil O'Sophe
12 January 2014, 22:24
Ik denk dat het probleem meer tussen de browsers zal liggen? Bijvoorbeeld je krijgt een mail binnen met een bijlage, die door de afzender door internet exployer is gevonden en gedownload.En jij dient dan met bv mozilla firefox te openen, ik denk eerder dat we daar moeten zoeken?

Mvg

Die figuur is geen bijlage (die krijg ik wel geopend), maar een afbeelding IN of ONDER de e-mail.

carfran
12 January 2014, 23:23
Die figuur is geen bijlage (die krijg ik wel geopend), maar een afbeelding IN of ONDER de e-mail.

Dat maakt het al iets duidelijker. Een afbeelding in een handtekening. Het gaat dan om geforwarde e-mail berichten.Die afbeelding (html bestand) is opgeslagen op de computer van de afzender.
In begrijpbare taal, je bent niet gemachtigd om het html bestand te openen.
http://www.pcleek.com/e-mail-tips/99-outlook-express-afbeelding-als-handtekening