Volledige versie bekijken : Partitioneren schijf in windows 7



Tjoolaere
16 January 2014, 20:05
Heb ooit eens een nieuwe partitie aangemaakt wat nooit gebruikt geweest is en terug verwijderd, Onder schijfbeheer staat nu "niet toegewezen 48,83 GB" Hoe kan ik dit nog terugplaatsen naar schijkf C en hoe moet het (zonder gevaar) ? of mag dat blijven staan ?

zorro670
16 January 2014, 20:33
Ga naar start, programma,configuratiescherm,systeembeheer,compute rbeheer, schijfbeheer.Klik met je rechtermuisknop op de partitie (c) krol naar onder, en klik op volume uitbreiden het enige dat je moet doen is, op doorgaan of oke klikken daarna op voltooid.Wijzig niets tijdens het samenvoegen hoor, en je eerste partitie(c) is terug in een geheel
Mag blijven staan voor eventuele backups of persoonlijke gegevens(foto,s) te bewaren.Maar als je deze dan toch niet gebruikt, dan toch beter samenvoegen.

Mvg;)

compuchrisje
17 January 2014, 23:32
Ik zou eerder gaan voor toch een aparte partitie, maar die moet dan wel eerst geformatteerd worden.

zorro670
25 January 2014, 21:14
Is deze al ondertussen opgelost@tjoolaere?

Mvg;)

roosttylor
2 April 2015, 13:14
Ik heb nu de Windows 8.1 en heb een probleem met de e-mail, als ik een e-mail ontvang en er staat een link in dan kan ik er niet op klikken om te openen, er staat gewone tekst en das ambetant...:wtf: