Volledige versie bekijken : startpagina tablet



mens
20 January 2014, 17:50
Op mijn tablet ( Samsung Galaxy tab 2) probeer ik het standaard startscherm te veranderen. Links onderaan staat altijd een deel van een Franse krant, rechts een halve pagina ivm muziek enz....
Bestaat er een manier om al die gegevens, die je liever kwijt dan rijk bent, weg te doen en in de plaats daarvan iets anders te tonen wat voor mij persoonlijk meer relevant is.
Alle suggesties van harte welkom.

Vriendelijke groeten.

Mens

peenif
21 January 2014, 07:56
http://www.tabletguide.nl/tip/achtergrond-instellen-op-je-android-tablet/

berger
21 January 2014, 17:11
Zo een startscherm bestaat eigenlijk ui twee lagen, de achtergrond en een reeks snelkoppelingen. De achtergrond kun je wijzigen volgens de link hierboven. De snelkoppelingen waaronder uw franse tekst kun je verwijderen door er op blijven duwen gedurende een paar seconden, en dan kun je diesnelkoppeling naardat mandje rechts bovenaan slepen en het daar loslaten. Zo valt dat in de prullemand. Eens opnieuw starten.

mens
22 January 2014, 11:01
Dankuwel voor je info, besteBerger, die achtergrond organiseren was me al min of meer gelukt (lijkt op procedure van gewone pc), die Franse krant en de muziek link heb ik intussen succesvol kunnen verwijderen. Ik neem aan dat iets naar de startpagina brengennu ook wel zal lukken. Vriendelijke groeten.