Volledige versie bekijken : Windows 7 Foutmelding bij opstarten



mens
29 January 2014, 13:12
De laatste dagen krijg ik telkens de foutmelding R6034 Runtime Error.
Ik heb al naar een oplossing gezocht op diverse plaatsen, o.a. bij Windows Help maar geen oplossing voor het probleem gevonden. Wat men voorstelde heb ik geprobeerd (nl. opstartprogramma's beperken tot de essentie) maar de foutmelding blijft zich voordoen.
Heeft iemand ervaring met deze koppige foutmelding en wat is daaraan te verhelpen?
Alvast bedankt voor elke goede raad...
mvg

Mens

(PS: hopelijk is dit de juiste plaats om deze fout te melden, ik zag niet direct waar deze melding thuishoorde).

Kokki
29 January 2014, 17:08
Heb je dit al eens geprobeerd:
http://www.regmender.com/how-to-fix-runtime-error-r6034.html

Welk programma geeft je trouwens deze error?

Phil O'Sophe
29 January 2014, 17:25
Die Runtime Error zou kunnen wijzen op de processor die voor sommige programma's niet geschikt is, bvb. voor games, of ook omdat dat programma bvb. niet onder Windows XP draait maar bvb. wel onder Vista.

peenif
29 January 2014, 17:48
Is dit een Runtime Error voor Mac of voor Windows?

mens
29 January 2014, 17:56
Heb je dit al eens geprobeerd:
http://www.regmender.com/how-to-fix-runtime-error-r6034.html

Welk programma geeft je trouwens deze error?
Dank voor je reactie, als ik bovenstaande link open krijg ik exact dezelfde foutmelding+ tekst te lezen als hier op de monitor verschijnt.
Ik probeer die link te volgen en ik zie wel wat er dan gebeurt. Ik laat wel weten hoe het hier verder gaat! OK?

mens
30 January 2014, 12:39
Beste, ik heb je link geprobeerd. Helaas is mijn kennis van het (technisch) Engels niet zo goed dat ik het daarmee wou oplossen. Ik ben wel in de veilige modus geraakt en daar wat rondgekeken naar oplossingen die mogelijk waren. Een voorstel was om een herstelpunt te gebruiken. Dat heb ik dus ook gedaan en ik moet zeggen, de foutmelding doet zich niet meer voor!
Bedankt voor je reactie!
grtjs
mens

zorro670
2 February 2014, 14:44
Beste, ik heb je link geprobeerd. Helaas is mijn kennis van het (technisch) Engels niet zo goed dat ik het daarmee wou oplossen. Ik ben wel in de veilige modus geraakt en daar wat rondgekeken naar oplossingen die mogelijk waren. Een voorstel was om een herstelpunt te gebruiken. Dat heb ik dus ook gedaan en ik moet zeggen, de foutmelding doet zich niet meer voor!
Bedankt voor je reactie!
grtjs
mens
Inderdaad met systeemherstel ga je terug voor je probleem ontstond, hou er dan wel rekening mee dat je na die datum alles kwijt bent wat je hebt gedwonload of hebt gewijzigd.

mens
3 February 2014, 09:17
Uiteraard is dat zo, beste Zorro, maar het probleem is wel opgelost op deze manier en dat is toch het voornaamste dacht ik.
Dank voor je reactie en grtjs. Mens