Volledige versie bekijken : Weergaveduur beeld wijzigen



dagini
6 February 2014, 18:59
ik weet niet of ik hier moet zijn maar heb volgende vraag:
is het mogelijk om de weergaveduur van een bepaald beeld van een video te verlengen!
zo ja met welk prog ?

zorro670
6 February 2014, 19:30
Kan je hier ietsje duidelijker zijn, wat bedoel je juist?je beeld van een videofilm op tv of op je scherm van je computer?
toch kan ik je iets aanbieden namelijk windows live move maker, deze kan zowat van alles mischien je hier al iets mee
Windows Live Essentials (http://explore.live.com/windows-live-essentials?os=other)
Mvg;)

dagini
6 February 2014, 19:50
het gaat over een videofilm op de computer , ik heb windows moviemaker en heb daar al eens rondgekeken maar vind niet hoe je dit kaan doen !!
hoe kan men een bepaald beeld bv 2x weergeven

zorro670
7 February 2014, 13:04
het gaat over een videofilm op de computer , ik heb windows moviemaker en heb daar al eens rondgekeken maar vind niet hoe je dit kaan doen !!
hoe kan men een bepaald beeld bv 2x weergeven
Met welk besturingsysteem werk je?

dagini
7 February 2014, 16:01
Windows8.1

zorro670
7 February 2014, 17:32
Doe dit dan eens @dagini (Rechtermuisknop op de taakbalk -> vensters naast elkaar weergeven)
Deze kan je ook downloaden is een tool geschikt voor alle besturingsystemen, spytig dat dit in het engels is
http://www.realtimesoft.com/ultramon/download.asp
http://www.softpedia.com/get/System/OS-Enhancements/Acer-Gridvista.shtml

dagini
7 February 2014, 18:19
Doe dit dan eens @dagini (Rechtermuisknop op de taakbalk -> vensters naast elkaar weergeven)
Dat vertsa ik niet
wat kan ik met vensters naast elkaar weergeven dan doen??

zorro670
7 February 2014, 19:36
Waarom wil jij een videofilm op je pc afspelen, hoeveel inch heeft je scherm 13,7 ofzo en daar wil jij je scherm nog in 2 delen doen.Vraag me af waarom? goede raad sluit gewoon een tweede scherm aan op je pc en via instelling kan je deze wijzigen, dat je ze beiden kan gebruiken.Of moet je soms je pc in 2 delen jij de linkse helft voor je film, en de andere rechtse helft om te kunnen googelen? toch allemaal niet nodig vind ik persoonlijk?
Mvg

zorro670
7 February 2014, 19:40
[QUOTE=dagini;594582]Doe dit dan eens @dagini (Rechtermuisknop op de taakbalk -> vensters naast elkaar weergeven)
Dat vertsa ik niet

wat kan ik met vensters naast elkaar weergeven dan doen??[/QUOTE

Heb je de linken al uitgeprobeerd? voor je iets afbreekt?
Mvg

Fakke_Berto
7 February 2014, 20:39
Bij bewerken de snelheid reduceren naar bevoorbeeld 0.5 voor 2x zolang weergeven, of je kan het stukje doorknippen en na die eerste scene nog eens inplakken.
Suc6.

dagini
8 February 2014, 09:44
dat knippen en plakken heb ik en geprobeerd maar dat lukt ij niet, het selecteren van een enkele beelden lukt mij niet kan je even verduidelijken hoe dat moet??

Fakke_Berto
8 February 2014, 11:19
Welk programma gebruik je?

zorro670
8 February 2014, 12:19
Als hij een bepaalt stukje film wilt terug herbekijken, dan zet je deze op pauze en spoel hem eventjes terug en duw je op play.
Dit komt toch op hetzelfde neer?

dagini
8 February 2014, 14:55
ik gebruik win 8.1 en movie maker.
ik kan inderdaad terugspoelen en opnieuw bekijken, maar als ik deze dan op tv wil bekijken is dit niet zo handig.
kan iemand mij uitleggen hoe ik een beeld kan selecteren om dan te kopieren en dan terug te plakken of een beeld te dupliceren!!!

peenif
8 February 2014, 15:21
Gebruik de Snapshot functie van Windows Live Movie Maker. Ik vermoed dat je dan die snapshot in je video kan slepen.

(http://www.youtube.com/watch?v=AQx2-SixhNA)

Fakke_Berto
8 February 2014, 20:05
In de veronderstelling dat het een stilstaand beeld is: Als je een bepaald beeld wil selecteren zal je eerst in je film moeten knippen, een keer aan het begin van de scene en eens aan het einde. Zet je cursor aan het begin, rechtsklik en selecteer knippen. Doe hetzelfde aan het eindpunt van die scene. Daarna selecteer je dat stukje en kopieer je het. Dan kan je het daarna op de gewenste plaats ertussen voegen, dus voor of na de de originele scene. Zo speelt hij die scene verschillende keren na elkaar af. Bij een stilstaand beeld is dat hetzelfde als de scene verlengen, bij bewegend beeld krijg je dus een herhaling van die scene. Ik heb het getest in Windows Live Movie Maker. Zelf gebruik ik een ander programma waarbij je een beeld kan rekken. Zo vertraag je het beeld en dat geeft hetzelfde effect.
Het nadeel als je deze operatie doet is wel dat je je film opnieuw zult moeten renderen.
Suc6.

dagini
9 February 2014, 10:59
ok dank voor uw reactie ga het uitproberen maar welk prog. gebruik jij

Fakke_Berto
9 February 2014, 15:56
Sony Vegas maar niet goedkoop hoor.
Er zijn genoeg gratis alternatieven waarmee je een beeld kan rekken.