Volledige versie bekijken : Windows 7 W7 Embedded Standard in een loop



antiphoenix
25 February 2014, 09:59
Hallo,

dankzij een EWF (Enhanced Writing Filter) zit onze Windows 7 Embedded Standard in een loop. Dankzij deze loop krijgen we steeds het beeld te zien dat Windows updates aan het configureren is en sluit hij zich bij 32% terug af en start hij zich terug op.

Weet iemand iets wat hier verandering aan kan brengen?

Met vriendelijke groet,

AntiPhoenix

compuchrisje
25 February 2014, 17:56
Kan je in veilige modus opstarten? Probeer dit eerst en zet dan systeemherstel aan het werk om terug te gaan tot voor de updates.

zorro670
25 February 2014, 19:39
Als je updates binnenhaalt gaat je computer soms in slaapstand? normaal als je deze niet uitgevinkt hebt zal hij na enkele minuten in slaapstand gaan en zal je updates hiermee onderbroken worden.En begint hij opnieuw te configureren.
1) zet je slaapstand op nooit
2) ga naar windows update vink alle updates aan en laat hem installeren en downloaden, daarna zal je computer opnieuw moeten opstarten je updates worden bij het opstarten geconfigureerd naar 100% en start dan normaal op.

Zoals compuchrisje zegt kan ook via veilige modus en herstel, maar hou er rekening mee dat updates dat je hiermee even uitstelt wel degelijk zich terug zullen presenteren op een blaadje, deze heb je wel echter nodig om je pc goed te laten functioneren en te beveiligen

Mvg;)

antiphoenix
25 February 2014, 23:01
Het is geen gewone Windows 7 maar een Windows 7 Embedded en ik kom niet eens bij de login, ik krijg gewoon rechtstreeks dat hij in de configuratie van de updates zit en dan stopt hij en herstart hij.

kaisersosee
25 February 2014, 23:27
Om hoeveel updates gaat het?Persoonlijk neem ik max 10a15 updates tegelijk...anders loopt het al is fout...
instellingen staan ..naar updates zoeken maar laat mij bepalen of ik ze wil downloaden en instaleren...

ghost
25 February 2014, 23:40
Mijn vrouw had dat ook eens aan de hand .
Bij haar heb ik het kunnen oplossen (heel simpel) zij had nog een usb stick insteken , op het moment toen ik het uittrok bolde die gewoon verder , zeer raar maar waar.
Als je in uw laptop nog een memorykaart of usbstick nog heb in zitten trek hem eens uit.

compuchrisje
25 February 2014, 23:55
Even rondgeneusd en gezien dat er weinig mogelijkheden zijn om aan management te doen in een embedded Windows. Zo'n systeem(pje) lijkt met images te werken, heb je die ooit ergens opgeslagen als reserve? Kan je eventueel in de BIOS geraken of het apparaat (welk?) aansluiten aan een andere pc?
Hier (http://h10032.www1.hp.com/ctg/Manual/c02623178.pdf)staat iets over een HP-met een embedded systeem.

antiphoenix
26 February 2014, 00:50
Het is geen laptop maar een mediaplayer, het is een MP500 van LG.
En de verkoper heeft ons verboden om een USB-stick zomaar in te steken omdat hij dan daarvanaf wilt opstarten dus daar kan het al niet aan liggen want er was geen USB in een straal van 10 meter rondom de MediaPlayer.
Ik weet het aantal updates ook niet maar ik heb het samen met een netwerkbeheerder gedaan en deze heeft de updates gecontroleerd alvorens te starten. We hebben geen image van de Embedded Windows maar hebben hier wel naar gevraagd bij de leverancier. Toevallig weet ik niet of het mogelijk zou zijn om in de BIOS te raken aangezien hij die F-knop niet weergaf op het beeldscherm maar zal er morgen eens proberen heen te kijken.

compuchrisje
26 February 2014, 18:35
Als je je handleiding nog hebt, snuffel daar dan ook eens in.

antiphoenix
27 February 2014, 10:07
Ik heb in de handleiding gekeken, maar helaas, staat niks over in.

ghost
27 February 2014, 12:27
Het is maar raden naar ...... . Zou het helpen als je de internet kabel uit trekt? Alluwel ik bij deze toch zeer twijfel .

antiphoenix
27 February 2014, 13:08
Het is maar raden naar ...... . Zou het helpen als je de internet kabel uit trekt? Alluwel ik bij deze toch zeer twijfel .

Hadden we al geprobeerd maar geen wijziging. Als hij in de updates zelf zat, had dit misschien wel effect gehad maar hij zit al in de configuratie, dus heeft hij ze toch al binnen gehaald.

compuchrisje
27 February 2014, 23:49
Ik hoop dat je bij LG meer hulp (http://lgecommercial.com/digital-signage/support/contact) kan krijgen.

antiphoenix
28 February 2014, 09:42
Hebben we heen gebeld en hun doen alleen consumenten zaken terwijl het pakket van Business To Business is. Hebben trouwens contact gehad met de Business Helpdesk, na 3 dagen te bellen en ze gaan naar een oplossing zoeken samen met onze leverancier.