Volledige versie bekijken : koekoek tv



mens
16 March 2014, 19:15
Beste Formleden, ik heb op een tablet Android en wil nu KoekoekTV installeren maar blijkbaar bestaat dat niet in een Androidversie. Of zijn er toch wel gebruikers die weet hebben van een versie voor Android? Bijkomend: is deze app in ons land verkrijgbaar? Ik heb ergens gelezen dat het alleen voor Nederland verkrijgbaar zou zijn. Mocht iemand meer weten...graag een reactie aub. Hartelijk dank vooraf!

Phil O'Sophe
16 March 2014, 19:51
Misschien kan dit (https://play.google.com/store/apps/details?id=nl.codebrothrs.koekoektv) helpen Mens ;)

berger
16 March 2014, 20:33
Alleszins zit het bij mij (in belgie) niet in de google play store. Als ik daarin zoek op Koekoek kom ik terecht bij KRO Kindertijd. Het programma wordt nog veel aangekondigd als zijnde gratis, maar dat is het niet meer.
Eens een mailtje sturen naar de maker van dat programma : dat is cirkelsoft. Eventjes googlen.

Anders alle nachten een paar uur you tube filmpjes bekijken en een lijstje bezorgen aan uw kidds. ;)

mens
18 March 2014, 21:42
Berger, bedankt voor je vlugge reactie! Wij komen net op hetzelfde terecht. Het programma is niet meer gratis...We willen wel betalen maar er is die beperking tot het grondgebied Nederland. Raar in Europese tijden!!!Cirkelsoft zullen we eens opzoeken. Lijstje met filmpjes voor kids die liever wat doen op de tablet en gewoon zitten kijken lijkt me geen optie. Toch bedankt voor je goed advies. mvg mens

mens
19 March 2014, 10:19
Hello Phil'O, ik reageer wat later dan ik van plan was. Drukke dagen met halve dagoppas van jongste kleinkind dat zijn eerste stappen zet in het Onderwijs!!!De link die je me doorstuurde kennen we best maar loopt uit op een betaalsite en bovendien niet in Belgie verkrijgbaar. Nu hebben we contact gehad met de ontwerper van KoekoekTV, een Vlaming uit Leuven. Die heeft bij de verspreidingsgebieden Belgie niet aangevinkt. Een kleine verwarring met Nederland en Nederlandstalig...Iiedereen kan fouten maken, dus...Hij heeft beloofd dat het in de loop van deze namiddag (woe 19/3) zou in orde komen. Desalniettemin bedankt voor je reactie...Tot bij gelegenheid...groetjes Mens

mens
19 March 2014, 10:22
Berger, het programma Koekoek TV zit vanaf deze late namiddag wel in de apps. de maker ervan, een Leuvenaar, had niet aangevinkt dat het ook in Belgie mocht bekeken worden. Een kleine vergissing. Die wordt in de loop van de namiddag rechtgezet...Hopelijk kunnen de kleinkinderen dus via Android genieten van KoekoekTV. Nogmaals dank voor je mee-zoeken!
grtjs Mens