Volledige versie bekijken : outlook2003 blijft hangen bij verzenden/ontvangen - vervangen door 2010?



atlantis
4 April 2014, 08:38
bij het opstarten van outlook2003 blijft deze hangen bij ongeveer 50% van verzenden ontvangen. Als ik dan outlook afsluit krijg ik deze niet meer opgestart. Enkel een volledige opstart van de pc kan ik outlook opnieuw aan de praat krijgen, en dan werkt deze wel naar behoren (blijft niet hangen bij verzenden ontvangen).

ik dacht om eventueel outlook 2003 te vervangen door 2010, maar kan dat zonder het hele officepakket2010 te moeten installeren?

fijne dag nog

compuchrisje
4 April 2014, 22:44
Als je enkel Outlook 10 in aparte licentie verkoopt ja. Maar gebruik je het enkel om mail te ontvangen en te verzenden? Dan kan ik je nog een ander alternatief (http://www.minatica.be/downloads/7-Thunderbird)aanbieden met vrij goede mogelijkheden.

Vergeet bij een eventuele overstap niet om zowel je mails als je contacten te exporteren. Thunderbird is vergelijkbaar met Outlook Express.

atlantis
5 April 2014, 13:59
Ik heb nog een office 2007 en 2010 met licentie liggen die ik nooit geïnstalleerd heb. Ik kon die miits korting via het werk aankopen. Vraag me af of dit echter vlotjes zal draaien op mijn vista home met 4gb geheugen. Liever geen thunderbird omdat die geen geïntegreerde kalender heeft en dus weer een bijkomende installatie nodige heeft.

compuchrisje
6 April 2014, 00:41
Ik denk dat je met allebei nog geholpen zal zijn, maar niet gelijktijdig natuurlijk ;). Je werkgeheugen is voldoende hoor.