Volledige versie bekijken : internetten op een smartphone



mens
4 April 2014, 12:58
Ik heb een smartphone gekocht Motorola G. Wat niet wil lukken is internetverbinding maken...Ik ben al bij de Proximus-shop langs geweest, daar hebben ze het toestel in orde gebracht. men heeft mij gezegd dat het nu wel zou moeten lukken...Helaas, het lukt me nog niet. Vermoedelijk heeft het met mijn inloggegevens bij Telenet te maken (ivm met mails bv.). Kan iemand mij zeggen waar het fout loopt of welke inloggegevens ik juist moet inbrengen...Ik ben er al een tijdje zoet mee geweest maar heb intussen nog geen oplossing gevonden. Vriendelijk bedankt voor de bereidwillige hulp!
Mens

nightraver
4 April 2014, 17:51
Je kan deze instellingen normaal op de website van telenet vinden. Je moet goed opletten want telenet is pop3 dit is in de meeste gsm's niet standaard zo ingesteld, dus kan zijn dat je instellingen moet nakijken. Maar zoals ik zei beste is om eens op de website van telenet te kijken.:ur
Neem alvast eens een kijkje op deze (http://klantenservice.telenet.be/content/hoe-stel-ik-mijn-mobiel-toestel-in) link.

Grtjs Nightraver.

berger
4 April 2014, 18:34
Wat mij een beetje raar lijkt is dat je speekt over Proximus en Telenet. Ik ben bij proximus en heb een gsm-abonnemennt waarin ook een aantal Gbytes internet in zitten.

nightraver
4 April 2014, 18:58
Ja berger, maar wat hij wil bedoelen is dat hij zijn email van telenet wilt ontvangen op zijn gsm, dan moet hij de instellingen van telenet wel in zijn gsm instellen he.

berger
4 April 2014, 19:31
Ach zo, ik ga eens terug naar school gaan om te leren lezen!
Dan moet onze mens maar eens via de webmail van telenet proberen, dan kan hij toch al zien of hij de juiste inloggegevens heeft.

mens
5 April 2014, 19:36
Beste Berger en Beste Nighraver, bedankt voor jullie tip en jullie gesprek! Intussen heb ik het helemaal voor mekaar gekregen dank zij de doorgestuurde 'link'. Zeer tevreden dat mijn probleem opgelost is.
Hartelijke groeten
Een tevreden Mens.