Volledige versie bekijken : Tomtom go



RichKE
10 July 2005, 22:06
Hallo,

ik heb een tomtom go "classic" en de benelux en de hoofdwegen van Europa. Nu heb ik me ook de deur tot deur Maps of Europe aangeschaft en heb van deze Frankrijk en Spanje op een 1gig kaartje gezet. Maar hoe moet ik nu de weg van hier in België tot het zuiden van Spanje programmeren? Gaat dit naadloos zoals in de Benelux, ik weet welke weg ik zou willen volgen, deels met peage, deels zonder. Weet er iemand een DUIDELIJKE handleiding, of kan me er iemand dat in verstaanbare taal uileggen??

Greetz en van echt harte bedankt,

RichKE:)

dapi
10 July 2005, 23:21
ik heb ook tom tom go classic
wanneer ik iets niet weet dan ga ik naar de site van tom tom zelf daar kan je alle handleidingen vinden


greetings
Dapi

patte7676
11 July 2005, 08:22
als ik mij niet vergis moet je wel enkele punten opgeven waar je langs wil komen

tsjonker
11 July 2005, 11:13
Van deur tot deur is relatief. Het is eigenlijk een beetje een misleiding geweest van Tomtom.
De kaarten waar jij op doelt zijn waarschijnlijk de plus-kaarten. Deze hebben gewoon de major roads of europe geïntegreerd gekregen.
Als je dus naar Spanje wilt kan je van hier in België op de autosnelweg vertrekken tot aan het juiste adres in Spanje. Je kan niet van je huis uit vertrekken uit België en naar het adres in Spanje rijden.