Volledige versie bekijken : Arie en de jongens



Frahon
13 April 2014, 09:01
Elke dag zit Arie in de kroeg met zijn vrienden. Iedere keer moet hij de sterke verhalen aanhoren van zijn vrienden over hoe zij wel scoren bij de vrouwtjes. Arie is niet moeders mooiste en heeft eigenlijk altijd pech. Op een gegeven moment barst hij in tranen uit en zegt: "En jullie hebben altijd vriendinnen en ik nooit!" De vrienden overleggen even en zeggen tegen Arie dat hij morgenavond terug moet komen en dat zij dan een vriendin voor hem hebben geregeld. De volgende dag komt Arie geknipt en geschoren, in de kroeg en wordt voorgesteld aan een bloedmooie vrouw. De vrienden wensen hem succes, maar willen dat Arie de volgende dag verslag komt uitbrengen van zijn escapades. De volgende dag zitten de vrienden al gespannen te wachten tot dat Arie binnen komt en vragen: "En, hoe was het?" Arie: "Nou dat zal ik jullie vertellen. We zitten in de kroeg wat te drinken en zij vraagt of ik met haar mee naar huis ga." Jongens: "Nou dat begint goed." Arie: "Hou je nu maar stil, er komt nog veel meer. Komen we bij haar thuis in haar flatje vraagt ze of ik wat wil drinken en ze doet de verlichting romantisch aan en zet een muziekje op." Jongens: "Nou dat gaat goed." Arie: "Hou je nu maar stil, er komt nog veel meer. Komen we in de slaapkamer, zij kleedt zich uit, ik kleed mij uit, wat denk je wat er gebeurt? Wie komt er binnen? Haar man!" Jongens: "Dat is niet zo leuk, dat gaat niet goed." Arie: "Hou je nu maar stil, het wordt nog erger. Zij bedenkt zich niet en duwt mij zo uit het raam van haar flat en ik kan me nog net vasthouden aan de vensterbank. 't Is pikkedonker en ik hang daar maar en ik hang daar maar." Jongens: 'Dat is niet zo leuk, dat gaat niet goed." Arie: "Hou je nu maar stil, het wordt nog erger. Komt die vent binnen, aardig wat gedronken, doet het raam open en begint te pissen. En ik daar maar hangen in het donker. Jongens: Dat is niet zo leuk, dat gaat niet goed." Arie: "Hou je nu maar stil, het wordt nog veel erger. Gaat het raam nogmaals open, moet die vent overgeven. En ik maar hangen in de ochtendschemering. Jongens: "Maar Arie, dat is helemaal niet leuk." Arie: "Nee, helemaal niet en met de tijd dat het helemaal licht werd, kijk ik naar beneden... hang ik 10 cm boven de grond!"

Adnilleke
13 April 2014, 10:59
:rofl::rofl::rofl::good:

compuchrisje
13 April 2014, 21:23
Vreemd, maar dit doet me denken aan de laatste rage rond de kerstperiode, waarbij kerstmannetjes tegen gevels bengelen.