Volledige versie bekijken : bytes verzonden/ontvangen



fannekes
19 April 2014, 22:54
dus ja ik zit bij telenet als klant en ik gebruik draadloos internet via telenet homespot maar het probleem is dat mijn internet heel raar doet en ik weet niet hoe op te lossen hiermee bedoel ik dat ik na 35minuten al 95.000.000ontvangen bestanden op me pc heb en 4.000.000 verzonden en me internet laggt ervan ik kan amper nog iets doen erdoor hopelijk kan 1 van jullie me helpen

compuchrisje
19 April 2014, 23:00
Beveiligen van je netwerkverbinding kan al veel doen. Bedoel je homespot of hotspot?
Zo te zien is er duidelijk iemand met jouw systeem aan het werken. Welk is het? PC, laptop, mobiel apparaat?

fannekes
19 April 2014, 23:06
pc (windows 8 ) en homespot en homespot
wat kan ik er aan doen

compuchrisje
19 April 2014, 23:13
Is je netwerk beveiligd? Zo ja, dan is het misschien geraden om even bij Rosty op visite te gaan. Hier (http://www.minatica.be/forums/46-HijackThis)kan je een logje posten, maar lees eerst de werkwijze die er staat uitgelegd.

J.W.
19 April 2014, 23:16
En wat is het probleem hiervan????
Ik heb net een testje gedaan en ik had op +/- 10 SECONDEN verzonden 1.000.000 en ontvangen 18.000.000 Bytes.

Waar u 35 minuten over doet, gebeurt bij mij op ongeveer 1 minuut.

compuchrisje
19 April 2014, 23:26
Fannekes heeft het over bestanden, niet over bytes. En haar internet zou vreemd doen.
Vermoeden of niet? misschien is ze in een botnet gesukkeld?

J.W.
19 April 2014, 23:34
Fannekes heeft het over bestanden, niet over bytes. En haar internet zou vreemd doen.
Vermoeden of niet? misschien is ze in een botnet gesukkeld?

De woorden "verzonden" en "ontvangen" slaan nog altijd op de status van de lan-verbinding en staan voor de verzonden en ontvangen "Bytes".

J.W.
19 April 2014, 23:43
Fannekes heeft het over bestanden, niet over bytes. En haar internet zou vreemd doen.
Vermoeden of niet? misschien is ze in een botnet gesukkeld?

Kijk eens naar de titel van de post: "Bytes verzonden/ontvangen"

peenif
20 April 2014, 00:44
Via Telenet-homespot? Waarom niet via je draadloze modem? Telenet-homespot is een publieke dienst zoals Belgacomfon en is voor iedere Telenetklant beschikbaar.

J.W.
20 April 2014, 03:10
dus ja ik zit bij telenet als klant en ik gebruik draadloos internet via telenet homespot maar het probleem is dat mijn internet heel raar doet en ik weet niet hoe op te lossen hiermee bedoel ik dat ik na 35minuten al 95.000.000ontvangen bestanden op me pc heb en 4.000.000 verzonden en me internet laggt ervan ik kan amper nog iets doen erdoor hopelijk kan 1 van jullie me helpen

U hebt hier op die 35 minuten ongeveer 95 MB ontvangen en 4 MB verzonden... waarom u dan druk maken over die cijfers...

ghost
20 April 2014, 10:39
J.W. heeft gelijk hoor , ik denk dat Fannekes het verkeerd ziet het zijn geen bestanden , dit gaat meer over data verkeer via internet . Het kan nooit kwaad een hijackthislogje te plaatsen , kan altijd dat je een infectie hebt opgelopen met uw pc , en dat het dataverkeer daarom wat meer ontvangt en verzend. Ik zie ook dat fannekes al een topic open heeft op hijackthisgedeelte.
Dus zal wel goed komen.