Volledige versie bekijken : outlook 2000 op een externe harde schijf



lucas7
5 May 2014, 21:35
Hallo,
Op mijn computer staat besturingssysteem Windows 7 en ik wil outlook 2000 op een externe harde schijf installeren.Alleen heb ik volgende probleem wanneer ik programma start door op outlook.EXE te klikken op de externe harde schijf moet ik steeds opstartinstellingen doorlopen door op volgende te klikken , ja staat dan geselecteerd en als laaste terug op volgende te klikken dan pas opent outlook.
Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik steeds niet de opstartinstellingen moet doorlopen ?

compuchrisje
5 May 2014, 22:29
Nooit gehoord dat je een mobiele outlook actief kan houden. Er worden binnen de Windows-systeembestanden ook bestanden aangemaakt, die nodig zijn om Outlook correct te laten werken. Gegevens worden dan telkens bijgewerkt. Als je de externe niet actief hebt staan, dan is de hele zooi niet gesynchroniseerd en moet je dus telkens die procedure doorlopen.

lucas7
5 May 2014, 23:52
Nooit gehoord dat je een mobiele outlook actief kan houden. Er worden binnen de Windows-systeembestanden ook bestanden aangemaakt, die nodig zijn om Outlook correct te laten werken. Gegevens worden dan telkens bijgewerkt. Als je de externe niet actief hebt staan, dan is de hele zooi niet gesynchroniseerd en moet je dus telkens die procedure doorlopen.
Waar worden de mails opgeslagen die je download via Outlook 2000 op de externe schijf waar outlook is geïnstalleerd of op de interne harde schijf,waar kan ik de mails terug vinden waar ze zijn opgeslagen zonder Outlook te openen?

lucas7
6 May 2014, 13:34
update:
Als ik naar
C > Users> gebruikersnaam >AppData>Roaming>Microsoft>Outlook. ga en ik klik op
Microsoft Outlook Internet Settings.FAV dan start outlook op en kan ik alle mails zien die ik heb ontvangen. Ook al is de externe harde schijf niet aangesloten.
Op deze manier heeft het geen enkele zin om outlook op een externe schijf te plaatsen want de e-mails zijn altijd bereikbaar via de interne schijf waarop het besturingssysteem staat de c schijf.

Hoe kan ik ervoor zorgen dat e-mails niet te bereiken zijn via de interne schijf(C schijf)
waarop het besturingssysteem staat. Hoe kan ik ervoor zorgen dat de e-mails
op de externe harde schijf worden opgeslagen en niet bereikbaar zijn via de interne schijf
waarop het besturingssysteem staat de c schijf?

compuchrisje
6 May 2014, 22:54
Je mails en instellingen worden inderdaad daar opgeslagen en dat gebeurt elke keer als je opnieuw opstart.
Heb je in Outlook trouwens geen optie om je mail naar een andere locatie te sturen?