Volledige versie bekijken : Probleem Skynet Webmail



SHiNT0
7 May 2014, 14:23
Kennissen van mij hebben een probleem met de webmail van Skynet.
Zij hebben een desktop met windows 7 en MS Outlook 2007, en een laptop met windows 7 en MS outlook 2010.
Ik daar de maileigenschappen zo ingesteld dat ze een kopie op de server moeten achterlaten en pas verwijderen na 60 dagen (2 vinkjes aangezet van de 3 mogelijkheden).
Nu is het zo dat de mails perfect binnenkomen op de desktop, ook op de laptop, en ook op de webmail van Skynet.
Die mails blijven uiteraard staan in de inboxen van de desktop en de laptop, maar als ik uit de webmail uitlog, en na 10 minuten terug inlog, zijn die berichten op miraculeuze wijze weer verdwenen...
Dus ze komen overal binnen, blijven in de inboxen staan, maar verdwijnt uit de inbox van de webmail.

Iemand een idee waar dit zou kunnen aan liggen? Ik ben gisteren 4 uur bezig geweest met settings controleren, en vergelijken, maar hij blijft dit doen.

Help!

Groetjes,
D.

peenif
7 May 2014, 15:11
Ik denk dat dit normaal is toch? De inbox van de webmail is toch geen opslagruimte maar een tussenstation , éénmaal doorgestuurd naar uw Outlook inbox zijn die afgeleverd, bpost houdt toch ook geen kopij van de bij U afgeleverde brieven.

SHiNT0
7 May 2014, 15:28
Ook als aangevinkt staat dat ze 60 dagen op de server moeten blijven staan?

peenif
7 May 2014, 18:51
Dan zou ik contact opnemen met Belgacom.