Volledige versie bekijken : Gratis Microsoft Office



berger
10 September 2014, 15:19
Voor alle liefhebbers van MSOffice die niet graag betalen. Ik lees zopas dat het nu mogelijk is om gratis online alle programma's van MSOffice te gebruiken mits het aanmaken en daarna aanmelden van een Microsoft account. Dit gaat via www.office.com
Ik gebruik al lang LibreOffice, maar ga nu toch eens proberen met MSOffice. Voor de zeldzame keren dat we iets krigen van Bill Gates!

Obsessed
10 September 2014, 16:29
Deze aanbieding geld enkel voor het Office 365 Home pakket.
Het gaat ook maar om een gratis 'probeerperiode' van één maand.

LEES HIER (http://office.microsoft.com/nl-be/probeer-gratis-office-365-en-microsoft-office-2013-producten-FX102858196.aspx?WT%2Eintid1=ODC%5FNLBE%5FFX102853 961%5FXT103927624)

ghost
10 September 2014, 17:01
Deze aanbieding geld enkel voor het Office 365 Home pakket.
Het gaat ook maar om een gratis 'probeerperiode' van één maand.

LEES HIER (http://office.microsoft.com/nl-be/probeer-gratis-office-365-en-microsoft-office-2013-producten-FX102858196.aspx?WT%2Eintid1=ODC%5FNLBE%5FFX102853 961%5FXT103927624)
Office online is gratis;)

berger
10 September 2014, 18:00
Ik viel ook van mijn stoel, maar het is blijkbaar wel gratis. Ik heb dat ten andere eens geprobeerd, en heb eigen zowat alles gedaan om dat aanmelden te doen mislukken: met een linux PC, met een gmail adres als identificatie, met firefox. En toch ging het.

Obsessed
10 September 2014, 20:15
Ik ben blijkbaar wat te voorbarig geweest in #2 :damn:

Je kan inderdaad gewoon gratis op die Office-applicaties werken :eek:
Ik vraag me af waar het Microsoft-addertje zit.
Mogelijk is dit om de gebruikers warm te krijgen voor Office 365?? Daarna dan toch betalen??

berger
10 September 2014, 20:43
Voor onze schone ogen doen ze dat niet he.
Je moet om te beginnen een Microsoft account aanmaken. Dat betekent dat ze toch een aantal dingen willen weten, zoals een mailadres en telefoon. Mailadressen bezitten is kassa kassa.
Bovendien worden de gemaakte bestanden enkel opgeslagen op hun cloud. De eerste 15 Gbytes is gratis, daarna is het bijkopen. Ze kunnen dus wel de inhoud consulteren en een profiel opstellen voor reklame.
Zo zullen er nog wel wat dingen zijn.

compuchrisje
11 September 2014, 23:39
Met een MSN, Hotmail of Outlook-account heb je ook de mogelijkheid om gratis Office-toepassingen te gebruiken. Dat mail-adres hebben ze dan toch al. Ik zou enkel niet opteren om documenten in de cloud te bewaren. Recent kwam Apple nog in het nieuws wegens een grote hack.

berger
12 September 2014, 09:45
Al dan niet bewaren in de cloud, dat is een discussie waard.
Ga je dan nog internet bankieren : er wordt jaarlijks voor miljoenen gestolen.
Ga je dan nog auto rijden : er zijn in Belgie jaarlijks ongeveer 700 doden.
En wat dan gedaan met al die webmail toepassingen : uw correspondentie wordt gewoon bij gehouden door de provider. Ze lezen dat niet he, ze lezen dat enkel met een computerprogramma om u zo beter te dienen. Om gerichtere reklame te sturen bedoelen ze dan.

compuchrisje
16 September 2014, 23:33
Alles waar massaal dingen worden verzameld, is kwetsbaarder dan het enkele. Nog maar net zijn 5 miljoen wachtwoorden gestolen bij Gmail. Via Gmail kan je ook in andere applicaties die door Google worden geleverd, dus kunnen ze aan àlles wat je daar hebt opgeslagen. De kans dat ze in je huis alles gaan buiten slepen, is te verwaarlozen, vergeleken met cloudworking.