Volledige versie bekijken : MS Works ???



Phil O'Sophe
17 September 2014, 17:38
In W 7 staat er op het bureaublad een snelkoppeling naar Microsoft Works, maar deze snelkoppeling leidt alleen naar een reeks dll's en geen enkele .exe.
Staat het programma er dan niet op ?

Er is ook een snelkoppeling naar MS Office, en daarmee zijn wel de progs mee te openen.

Obsessed
17 September 2014, 18:48
Je kan eens checken of Microsoft Works voorkomt onder 'Programma's en onderdelen' in het configuratiescherm.

Op een nieuwe PC is zeer vaak MS Office voorgeïnstalleerd.
Meestal is dat dan een probeerversie van 30 dagen waarna je een licentie moet kopen als je het programma wil blijven gebruiken.

Phil O'Sophe
17 September 2014, 19:04
Je kan eens checken of Microsoft Works voorkomt onder 'Programma's en onderdelen' in het configuratiescherm.

Op een nieuwe PC is zeer vaak MS Office voorgeïnstalleerd.
Meestal is dat dan een probeerversie van 30 dagen waarna je een licentie moet kopen als je het programma wil blijven gebruiken.

MS Works komt niet in die lijst voor.

Obsessed
17 September 2014, 19:09
Dan ga ik er ook van uit dat het programma niet geïnstalleerd staat.
Raar dat er dan een snelkoppeling op het bureaublad staat :eek:

J.W.
17 September 2014, 20:25
Er is, voor zover ik weet, nooit een versie van MS Works uitgebracht voor Windows 7.
De laatst uitgebrachte versie was MS Works 9 en deze was compatible met Vista.

Hebt u soms bestanden van Vista overgezet naar W 7 en (onbewust) MS Works mee willen overplaatsen.

Phil O'Sophe
17 September 2014, 21:46
Er is, voor zover ik weet, nooit een versie van MS Works uitgebracht voor Windows 7.
De laatst uitgebrachte versie was MS Works 9 en deze was compatible met Vista.

Hebt u soms bestanden van Vista overgezet naar W 7 en (onbewust) MS Works mee willen overplaatsen.

Niet dat ik weet, ik gebruik Works (op de oude pc dus) nauwelijks.
Die snelkoppeling stond er al op bij het eerste gebruik.