Volledige versie bekijken : Vensters gaan maar half open



planina
21 October 2014, 16:57
Hoi,

Ik heb een klein probleempje, als ik op een link druk gaat het venster van die website maar half open en moet ik het handmatig op grootte brengen. Iemand die weet hoe dat kan komen?

Met vriendelijke groeten
Eddy

Obsessed
21 October 2014, 21:20
Waarschijnlijk een instelling van uw webbrowser.
Met welke browser werk je?
Internet Explorer? Google Chrome? Mozilla Firefox? ...?

planina
21 October 2014, 22:50
Waarschijnlijk een instelling van uw webbrowser.
Met welke browser werk je?
Internet Explorer? Google Chrome? Mozilla Firefox? ...?
Hoi Obsessed, ik werk met IE.

Groeten

compuchrisje
21 October 2014, 23:23
Normaal gezien worden je voorkeuren ivm geopende vensters in je gebruikersaccount bewaard, alleen is Internet Explorer nogal vergeetachtig en laat die het na om de voorkeuren daar netjes bij te voegen.

Als je op een link klikt, laat dan de site in een nieuw venster openen, dus niet als tabblad. Trek met de vulgreep de browser naar de gewenste grootte (dus niet op het rechthoekje om de volledige pagina te gebruiken!). Hou de Shift-toets ingedrukt terwijl je op het kruisje van die tweede site klikt om dat venster te sluiten. De eerste pagina staat nog open, zet die ook naar de gewenste grootte en sluit die eveneens met de Shift-toets ingedrukt.
Klik nu terug je browser open, hopelijk heeft die het nu onthouden, maar het is best mogelijk dat je deze handelingen binnen een paar dagen opnieuw zal moeten doen.

Obsessed
21 October 2014, 23:26
Probeer dit eens:
- Open IE en sleep deze op de gewenste grootte (*niet* maximaliseren gebruiken).
- Open nogmaals een IE-VENSTER en sleep deze ook op de gewenste grootte (*niet* maximaliseren gebruiken).
- Haal de 1e IE naar voren en sluit 'm met Alt-F4.
- Sluit nu ook de 2e IE met Alt-F4.

Obsessed
21 October 2014, 23:27
We waren bijna tegelijk Chrisje :lol:

planina
22 October 2014, 00:02
Hoi Obsessed en Compuchrisje, beiden bedankt voor de hulp. Ik heb besloten eerst de raad van obsessed te volgen, leek me het simpelste, en het werkte ook. Terug een volledig venster. Nogmaals beiden hartelijk bedankt. ;-)