Volledige versie bekijken : probleem met voetnoten in word 2007.



engel
10 November 2014, 02:08
Wie kan mij helpen met een probleem: tot nu toe kon in voetnoten invoegen in een word document. Als ik dan met de muisaanwijzer boven die voetnoot ging staan, verscheen de tekst van de voetnoot als een soort van pop-up in een ballonnetje over de gewone documenttekst. Nu sinds ik met een nieuw document gestart ben, gebeurt er niets meer als ik boven de voetnoot ga staan. (Ik krijg dus de voetnoot tekst niet meer te zien). Ik ben bezig met een groot document (profilering) het zou heel handig zijn ik dit weer kan laten werken. Ik hoop dat duidelijk is wat ik bedoel en dat iemand mij hiermee kan helpen.
Groet, Engel.:shy:

compuchrisje
11 November 2014, 00:52
Ik moest wel even uittesten wat je juist bedoelde hiermee, want het is eeuwen geleden dat ik iets heb opgemaakt met voetnoten (zo'n 15 jaar ondertussen).
Ik krijg jouw probleem enkel als ik de weergave verander, afdrukweergave lijkt de enige manier te zijn om dat info-venstertje te laten opfloepen. Heb je misschien vensterweergave gekozen?

engel
11 November 2014, 18:14
Hoi compuChrisje, ik heb geen idee waar ik voor de vensterweergave kan kiezen. ik kan volgens mij alleen kiezen voor afdrukvoorbeeld en daar reageert mijn pop-up venstertje iig niet op. Maar ik probeer nog wel wat, anders ga ik maar door zoals nu, als ik het niet vind, dan zal het zonder moeten. Alvast dank voor je moeite.
Gr. Engel.

compuchrisje
11 November 2014, 23:13
In afdrukvoorbeeld krijg je inderdaad geen info-pop-up te zien, dat is de visualisatie van wat je afgeprint gaat krijgen. En daar zijn zeker geen pop-ups meer te vinden ;).

Afdrukweergave is hoe je geopende Word-venster eruit ziet.
Helemaal onderaan dat venster zie je, naast de schuifregelaar om de grootte aan te passen, enkele icoontjes staan. Het eerste daarvan zet je scherm in afdrukweergave. Hier krijg ik dat zo begeerde infovenstertje te zien. In de 4 andere weergave-opties is dat niet meer het geval.
Zie je geen icoontjes onderaan, dan kan je via het menu Beeld ook de afdrukweergave aanduiden, helemaal links van het lint.