Volledige versie bekijken : een Telenet king surf abonnement en een Samsung Galaxy Tab 3 10.1" LTE 16GB



lucas7
1 December 2014, 21:02
Hallo heeft er iemand een King surf
Abonnement? abonnement van telenet.
http://telenet.be/nl/mobiel-internet/king-surf

Ik had graag weten of zo een abonnement goed werkt met een
tablet met een 3G of 4G functie met een sim card slot .Ik vraag me af wanneer je op 3G of 4G surft of je vloeiend facebook , facebook games Bubble Shooter en FarmVille kunt spelen en vloeiend kunt surfen en skypen?
Samsung Galaxy Tab 3 10.1" LTE 16GB zie link specificaties:

http://tweakers.net/pricewatch/348079/samsung-galaxy-tab-3-101-inch-lte-16gb-zwart/specificaties/

J.W.
1 December 2014, 22:04
Hallo heeft er iemand een King surf
Abonnement? abonnement van telenet.
http://telenet.be/nl/mobiel-internet/king-surf

Ik had graag weten of zo een abonnement goed werkt met een
tablet met een 3G of 4G functie met een sim card slot .Ik vraag me af wanneer je op 3G of 4G surft of je vloeiend facebook , facebook games Bubble Shooter en FarmVille kunt spelen en vloeiend kunt surfen en skypen?
Samsung Galaxy Tab 3 10.1" LTE 16GB zie link specificaties:

http://tweakers.net/pricewatch/348079/samsung-galaxy-tab-3-101-inch-lte-16gb-zwart/specificaties/

Misschien eerst en vooral er eens aan denken dat u maar 400 MB per maand hebt!!!!

Dat is nog geen 14 MB per dag. Daarmee zul je niet veel moeten spelen...

lucas7
1 December 2014, 23:31
Misschien eerst en vooral er eens aan denken dat u maar 400 MB per maand hebt!!!!

Dat is nog geen 14 MB per dag. Daarmee zul je niet veel moeten spelen...

hallo J.W,

ik vind de reclame niet meer terug van telenet king surf abonnement maar daar stond zoveel uur muziek beluisteren ,zoveel uur video, zoveel facebook bezoeken en ik vond dat toch niet weinig .
voor games heb je wel gelijk het is steeds up en downloaden van gegevens had ik niet aan gedacht.

Maar in mijn zoektocht naar de reclame vond ik dit op deze site terug bij kenmerken
Kenmerken Telenet King- & Kong Surf Sim Only
Gratis surfen via Telenet Wi-Free.(zie kenmerken onderaan en ook link bron)
Dus als je abonnement heb voor king sim only kan je gratis surfen via Telenet Wi-Free wat inhoud dat je op bepaalde plaatsen niet afhankelijk bent van het 3G of 4G netwerk . via Telenet Wi-Free kun je vloeiend het internet op en de rest games enz.

Telenet maakt het mobiele internet voor iedereen toegankelijk met de nieuwe Telenet King- & Kongsurf. De Telenet Surf abonnementen zijn zowel geschikt voor je tablet als laptop. Ben je al Telenet klant met kabel-tv, digitale tv, internet of telefonie, dan geniet je van een leuke korting op je bundel. Kenmerken Telenet King- & Kong Surf Sim Only



Telenetklanten krijgen extra korting.
Gratis surfen via Telenet Wi-Free.
Maandelijks kostenloos opzegbaar.
Je verbruik inzichtelijk via de Telenet App.
Geen activeringskosten.



link bron :http://www.tabletcenter.be/serviceplangroup/23420/telenet-king-kong-surf-sim-only.html

J.W.
1 December 2014, 23:56
King Surf is: 500 (geen 400 zoals ik eerder vermelde) MB per maand voor € 5.
Per bijkomende MB (in België): € 0,03

In de EU:€ 0,20 per MB (vanaf de eerste MB)
Buiten de EU: € 10 tot 14 per MB (vanaf de eerste MB)

http://telenet.be/nl/mobiel-internet/king-surf

Bekijk deze link (uit uw eerste bericht) maar eens aandachtig...

J.W.
2 December 2014, 00:03
Telenetklanten krijgen extra korting.
Gratis surfen via Telenet Wi-Free.
Maandelijks kostenloos opzegbaar.
Je verbruik inzichtelijk via de Telenet App.
Geen activeringskosten.



link bron :http://www.tabletcenter.be/serviceplangroup/23420/telenet-king-kong-surf-sim-only.html

Om gratis te kunnen surfen (in België) via Telenet Wi-Free moet je toch een internet abonnement bij Telenet hebben! Daarvoor heb je geen King Surf abonnement nodig.

lucas7
2 December 2014, 01:16
Om gratis te kunnen surfen (in België) via Telenet Wi-Free moet je toch een internet abonnement bij Telenet hebben! Daarvoor heb je geen King Surf abonnement nodig.

juist als je internet abonnement bij telenet heb kan je gratis surfen via de hot en homespots.
Maar uit de uitleg van hierboven kan ik ook opmaken wanneer je geen internet abonnement hebt , maar wel alleen een king surf abonnement dat je ook Gratis surfen kan via Telenet Wi-Free. j

uist ?

J.W.
2 December 2014, 01:27
Maar uit de uitleg van hierboven kan ik ook opmaken wanneer je geen internet abonnement hebt , maar wel alleen een king surf abonnement dat je ook Gratis surfen kan via Telenet Wi-Free. j

uist ?

Niet juist, want u moet, om gebruik te kunnen maken van Wi-Free, in "mijn telenet" instellen dat andere personen uw modem ook mogen gebruiken voor Wi-Free (of HomeSpot) en zonder telenet abonnement hebt u geen "mijn telenet" pagina om in te vullen.

lucas7
2 December 2014, 14:29
Niet juist, want u moet, om gebruik te kunnen maken van Wi-Free, in "mijn telenet" instellen dat andere personen uw modem ook mogen gebruiken voor Wi-Free (of HomeSpot) en zonder telenet abonnement hebt u geen "mijn telenet" pagina om in te vullen.

Ik heb een abonnement van Telenet .mijn modem is een oud model van in het begin toen Telenet nog maar juist op de markt was en ik kan dus niet mijn Wi-Fi delen met anderen en toch kan ik overal via mijn smartphone Wi-Fi free homespots inloggen .

J.W.
2 December 2014, 14:45
Als ik mij goed herinner was die tablet samen met King Surf toch bestemd als geschenk voor iemand die zich geen Telenet abonnement kon veroorloven.

berger
2 December 2014, 15:06
De telenet home spots zijn beschikbaar voor alle klanten van telenet, maarcals je een wireless modem hebt moet je hem ter beschikking stellen als home spot. Zo begrijp ik alleszins de uitleg van telenet.

Noteer dat ik regelmatig tracht van gebruik te maken van de home spots van proximus. Zo goed werkt dat niet, de reklame zegt uiteraard iets anders. Gaat dat bij telenet beter, de reklame is wel ongeveer identiek. Op mijn twee vakantieadressen in Belgie kan ik geen gebruik maken van proximus homespots, en ik zie daar ook geen telenet homespots.

Lucas, het wordt tijd om te landen, seffens zijn de feesten voorbij.

berger
2 December 2014, 17:32
Aangezien ik zelf ook wel een beetje telenetklant ben (wel modemloos) wilde ik toch eens proberen om na te zien of ik op zo'n telenet homespot geraak. Het liep al fout bij het aanmaken van Mijn Telenet : mijn services konden niet worden gekoppeld daar de diensten niet beschikbaar waren. Na 5 pogingen heb ik het wel begrepen, de reklame is niet altijd heel juist.

gerard
2 December 2014, 18:03
Ik heb een abonnement van Telenet .mijn modem is een oud model van in het begin toen Telenet nog maar juist op de markt was en ik kan dus niet mijn Wi-Fi delen met anderen en toch kan ik overal via mijn smartphone Wi-Fi free homespots inloggen .
bij mij is dat ook zo, heb nog steeds een "pack"


BasicNet XL en dan "krijg" je geen nieuwe modem

lucas7
2 December 2014, 21:27
Aangezien ik zelf ook wel een beetje telenetklant ben (wel modemloos) wilde ik toch eens proberen om na te zien of ik op zo'n telenet homespot geraak. Het liep al fout bij het aanmaken van Mijn Telenet : mijn services konden niet worden gekoppeld daar de diensten niet beschikbaar waren. Na 5 pogingen heb ik het wel begrepen, de reklame is niet altijd heel juist.
Met welk toestel heb je dat geprobeerd,tablet?
Met mijn smartphone kan ik prefect surfen via homespots.Het kan wel soms zijn op bepaalde plaatsen dat niet lukt om verbinding te krijgen met bepaalde homespots waarom weet ik niet?

lucas7
2 December 2014, 21:30
De telenet home spots zijn beschikbaar voor alle klanten van telenet, maarcals je een wireless modem hebt moet je hem ter beschikking stellen als home spot. Zo begrijp ik alleszins de uitleg van telenet.

Noteer dat ik regelmatig tracht van gebruik te maken van de home spots van proximus. Zo goed werkt dat niet, de reklame zegt uiteraard iets anders. Gaat dat bij telenet beter, de reklame is wel ongeveer identiek. Op mijn twee vakantieadressen in Belgie kan ik geen gebruik maken van proximus homespots, en ik zie daar ook geen telenet homespots.

Lucas, het wordt tijd om te landen, seffens zijn de feesten voorbij.

Met Telenet en homespots werkt dat Super goed.
De tijd begint te dringen om te landen,maar ik wil zeker weten dat dit werk met Telenet homespots dat zou Super zijn

berger
3 December 2014, 00:25
Waar ik woon zou dat wel goed lukken, maar ik wilde dat eens proberen, en ik moest dan eerst "Mijn telenet" aanmaken. En dat lukte toch niet. Ik heb dat nu al zeker 6 keren geprobeerd, telkens kreeg ik een bericht op een zeker moment dat de dienst niet beschikbaar was. Dat was tijdens de faze dat ik mijn telenetdiensten moest koppelen aan mijn login.

Ik ga bvb al eens naar de belgische kust en in dat appartement heb ik geen hotspot, van niemand ten andere. Ik maak dan een homespot met mijn smartphone.
Ook als ik ergens in Wallonië ga heb ik zelfs geen gsm-proximusverbinding met een smartphone.

Dus al die dingen zoals TV Overal en 1.000.000 Homespots moet je toch met een korreltje zout nemen, het hangt er vanaf of je op de juiste plaats bent of niet. Ik blijf het maar herhalen : geloof niet altijd de reklame.

Als je nu uw geschenk wil geven aan iemand die dat wil vooral gebruiken daar waar hij of zij woont kun je dat met uw abonnement toch al eens uittesten of er in die woning kans is op slagen. Dan moet je natuurlijk zelf over een abonnement beschikken en bvb een tablet of smartphone met wifi.

lucas7
3 December 2014, 14:22
Waar ik woon zou dat wel goed lukken, maar ik wilde dat eens proberen, en ik moest dan eerst "Mijn telenet" aanmaken. En dat lukte toch niet. Ik heb dat nu al zeker 6 keren geprobeerd, telkens kreeg ik een bericht op een zeker moment dat de dienst niet beschikbaar was. Dat was tijdens de faze dat ik mijn telenetdiensten moest koppelen aan mijn login.

Ik ga bvb al eens naar de belgische kust en in dat appartement heb ik geen hotspot, van niemand ten andere. Ik maak dan een homespot met mijn smartphone.
Ook als ik ergens in Wallonië ga heb ik zelfs geen gsm-proximusverbinding met een smartphone.

Dus al die dingen zoals TV Overal en 1.000.000 Homespots moet je toch met een korreltje zout nemen, het hangt er vanaf of je op de juiste plaats bent of niet. Ik blijf het maar herhalen : geloof niet altijd de reklame.

Als je nu uw geschenk wil geven aan iemand die dat wil vooral gebruiken daar waar hij of zij woont kun je dat met uw abonnement toch al eens uittesten of er in die woning kans is op slagen. Dan moet je natuurlijk zelf over een abonnement beschikken en bvb een tablet of smartphone met wifi.

hallo berger,

ik heb een telenet abonnement en ook nog een king abonnement voor mijn smartphone via mijn smartphone kan ik op die plaats waar de persoon woont perfect surfen via 3g en wifi maar voor wifi moet ik wel inloggen via mijn telenet account mijn e-mail adres en wachtwoord provider. Dan werkt dat perfect .Had ik niet aan gedacht ga ik straks eens proberen via mijn smartphone te surfen via wifi .ik ga mijn sim kaart verwijderen en mijn wifi functie op mijn smartphone laten zoeken naar wifi netwerk en daarna inloggen via mijn telenet gegevens en kijken of dit lukt.

Als dit perfect gaat dan moet ik juist nog 100% zekerheid hebben dat de persoon gratis mag surfen via wifi homespots met met een king surf abonnement?

berger
3 December 2014, 16:58
Ondertussen ben ik er wel in geslaagd om mij in te schrijven op "Mijn Telenet". Maar op een telenethomespot geraak ik wel niet : blijkbaar moet men een internet telenetklant zijn, telenetklant volstaat niet.
Ook opletten voor de 99 euro kosten om 4G te activeren.
Eigenlijk komt het er op neer dat de volledige communicatie zeer onduidelijk is.

lucas7
3 December 2014, 21:57
Ondertussen ben ik er wel in geslaagd om mij in te schrijven op "Mijn Telenet". Maar op een telenethomespot geraak ik wel niet : blijkbaar moet men een internet telenetklant zijn, telenetklant volstaat niet.
Ook opletten voor de 99 euro kosten om 4G te activeren.
Eigenlijk komt het er op neer dat de volledige communicatie zeer onduidelijk is.
Heeft u een King surf only sim abonnement of welke Telenet dienst heeft u?
Waar heb je dat gelezen van 99€ kosten om 4 G te activeren?

berger
3 December 2014, 22:16
Alleen TV zonder modem.
Van die 99 euro heb ik ergens gelezen bij Telenet (http://telenet.be/nl/mobiel-internet/king-surf), maar hoe meer ik lees hoe minder ik het allemaal snap.
Maandelijkse kosten€ 5,00
Abonnement€ 5,00
Eenmalige kosten€ 0,00
Activering op ons netwerk€ 0,00


4G Mobile WiFi meer info (http://telenet.be/nl/mobiel-internet/king-surf#mifi-dongle)€ 99,00


€ 5,00

lucas7
3 December 2014, 22:23
Ik heb reeds ook een test gedaan met mijn smartphone op de plaats waar de persoon woont.
Ik heb mijn sim kaart uit mijn smartphone genomen en daarna mijn smartphone terug aangezet en de Wi-Fi functie doen zoeken op mijn smartphone en de Telenet homespot werd gevonden en ik kom surfen via de homespot

lucas7
3 December 2014, 22:29
Alleen TV zonder modem.
Van die 99 euro heb ik ergens gelezen bij Telenet (http://telenet.be/nl/mobiel-internet/king-surf), maar hoe meer ik lees hoe minder ik het allemaal snap.
Maandelijkse kosten€ 5,00
Abonnement€ 5,00
Eenmalige kosten€ 0,00
Activering op ons netwerk€ 0,00


4G Mobile WiFi meer info (http://telenet.be/nl/mobiel-internet/king-surf#mifi-dongle)€ 99,00


€ 5,00

Hallo berger,
De 99€ is voor een externe moden die je kunt kopen.
De tablet die ik ga kopen om cadeau te geven is met ingebouwde 4G modem

berger
3 December 2014, 23:10
Dat weet ik nu ook weeral!

lucas7
3 December 2014, 23:31
Dat weet ik nu ook weeral!
deze mobiele externe 4g modem doet eigenlijk nog iets meer hij Zet 4G-, 3G, en 2G-signalen om naar WiFi
zo heb je overal in belgie je eigen homespot bij de hand.

berger
3 December 2014, 23:55
Lucas, je kent er veel te veel van.
Dat is eigenlijk zo'n beetje wat ik met mijn smartphone (internet delen bij de instellingen) doe, dat is wel maar 3G met mijn oud toestel. Zo heb ik overal traag wifi internet ten minste als er een gsm-signaal van proximis is, wat niet overal het geval is.

lucas7
4 December 2014, 00:10
Lucas, je kent er veel te veel van.
Dat is eigenlijk zo'n beetje wat ik met mijn smartphone (internet delen bij de instellingen) doe, dat is wel maar 3G met mijn oud toestel. Zo heb ik overal traag wifi internet ten minste als er een gsm-signaal van proximis is, wat niet overal het geval is.
nu zo vlug mogelijk de tablet kopen .bedankt voor het meedenken!!