Volledige versie bekijken : Een complot



Frahon
22 December 2014, 11:10
Een complot bedreigt ons en het gebeurt in ons eigen land !!!!
Heb je gemerkt dat de trappen elke dag steiler worden?
De boodschappen worden steeds zwaarder en de afstanden steeds groter.
Gisteren ging ik de deur uit en was verbaasd over hoe lang onze straat is geworden.
De zwaartekracht is de laatste dertig jaar ook al toegenomen.
Ik merk het vooral bij het opstaan vanaf de bank.
De mensen houden steeds minder rekening met elkaar, zeker de jongeren. Ze fluisteren de hele tijd.

Als je ze vraagt luider te spreken, herhalen ze de stille boodschap met alleen hun lippen.
Wat denken ze wel, dat ik misschien een liplezer ben?

Ze zijn ook wezenlijk jonger dan ik was in die leeftijd.
Aan de andere kant zien mensen van mijn leeftijd er een stuk ouder uit dan ikzelf.
Onlangs zag ik een oude bekende en die is zo oud geworden dat zij mij niet eens meer herkende.
En volgens mij zijn ook de spiegels niet meer zoals ze vroeger waren.
Ook de kledingfabrikanten maken er maar een potje van. Waarom is de spijkerbroeken maat 34 of 36 in gewone confectie ineens 56 of 58.
Denken ze dat niemand het merkt?
Ik wilde iemand bellen om te vertellen wat er allemaal rond ons heen gebeurt.
Zelfs de KPN zit in het complot.
Ze maken de cijfers en letters in het telefoonboek zo klein dat niemand ooit meer een nummer kan vinden.
Het enige wat ik nog kan doen is deze boodschap door te sturen
We zijn aangevallen.

Er moet hoog nodig iets beslissend gedaan worden anders zal iedereen deze verschrikkelijke mens ontwaardiging moeten ondergaan.
Alstublieft, stuur deze boodschap zo snel mogelijk aan iedereen van boven de 50, zodat dit onmenselijke complot gestopt kan worden.
Met zorgelijke groeten,
Een 50+er
PS: Ik stuur dit bericht in een groot lettertype want met de tekst op mijn computer is ook iets vreemds. Het is kleiner dan het vroeger ooit was.

compuchrisje
22 December 2014, 23:41
Er is zeker wat mis met je computer, ik heb een groter scherm moeten kopen om je tekst erin te krijgen :lol:

Obsessed
23 December 2014, 12:27
:eek: ... en ik dacht dat het aan mij lag ... :eek: