Volledige versie bekijken : afdrukken van verzonden emails



ghost
9 February 2015, 15:39
Mijn dochter is achter werk aan het zoeken , ze heeft al op meer dan 50 werkaanbiedingen gesolliciteerd en via windows live mail verstuurd , allee ze heeft windows 8.1 en er staat een app met live op , dus denk ik dat het zoiets is als bij windows 7. Goed maar de vraag is, hoe kunnen wij die lijst afdrukken waar ze al heeft gesolliciteerd , kwestie dat ze moet bewijzen dat ze wel werk zoek voor de rva of vdab.

berger
9 February 2015, 16:24
Ik ken niets meer van windows en live, maar ik denk dat het overal ongeveer hetzelfde is :

1. Ze gaat naar de map "verzonden" mails
2. op het scherm verschijnt een lijst van verzonden mails. Die lijst bevat een aantal kolommen, ze kan dat aanpassen. Stel in bvb Onderwerp, Verzender, ontvanger en datum. Selecteer "Onderwerp" als rangschikkingscriterium. Hopelijk is dat hetzelfde bij elke sollicitatie, anders zal ze manueel de sollicitatiemails in een aparte map moeten zetten.
3. maakt daarvan een printscreen en druk af
4. herhaal indien de lijst te lang is om op 1 blad te geraken.

En sukses met de sollicitaite!

carfran
9 February 2015, 23:28
Normaal moet je dochter niet de lijst afdrukken waar ze gesolicitterd heeft , maar de inhoud van de e-mail van de sollicitatie.
Om de inhoud van het bericht af te drukken open de verzonden e-mail en klik linksboveaan in het menu van WLM2012 op dat klein icoontje met pijltje. In het volgende menu dat opent klik op Afdrukken.

ghost
10 February 2015, 00:28
Normaal moet je dochter niet de lijst afdrukken waar ze gesolicitterd heeft , maar de inhoud van de e-mail van de sollicitatie.
Om de inhoud van het bericht af te drukken open de verzonden e-mail en klik linksboveaan in het menu van WLM2012 op dat klein icoontje met pijltje. In het volgende menu dat opent klik op Afdrukken.

ja zeker, zot zijn ook nog , meer dan 50 sollicitaties allemaal afdrukken .
Ik ben zelfs werk zoekende, en via de vdab heb ik een papier gekregen waar ik alleen, datum ,vacaturenummer, functie, bedrijf, sollicitatie en resultaat moet invullen. Bij sollicitatie bedoelen ze, als het via een brief was of email.
Gisteren heeft ze nog eens voor 14 vacatures een sollicitatie doorgegeven .
Nu gaat je denken waarom heb je zo dan geen papier afgegeven aan uw dochter, maar het is een koppige en het moet ook maar zo goed zijn. Trouwens moest het zijn dat de rva moeilijk doet, dan pak ze haar laptop mee dan kunnen ze het daar allemaal nakijken.

Obsessed
10 February 2015, 07:57
Je kan eventueel met het knipprogramma een screenshot nemen van de lijst en het resultaat plakken in Word ofzo. ;)

kaisersosee
10 February 2015, 12:25
Wat je desnoods ook kunt doen is volgende....met Microsoft XPS document writer,de sollicitaties afdrukken,opslaan in één map,is er vraag van de RVA,dan stuur je gans de map door.
mvg